دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۰۴:۵۷

طرح اصناف استان مرکزی درباره “تغییر ساعت کار” باید کارشناسی شود

فرماندار مرکز استان مرکزی با بیان اینکه “درباره طرح اصناف استان مرکزی مبنی بر تغییر ساعت کار صنوف باید کارشناسی انجام شود

فرماندار اراک:

طرح اصناف استان مرکزی درباره “تغییر ساعت کار” باید کارشناسی شود

طرح اصناف استان مرکزی

به گزارش پیک راستان حسین بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به وضعیت اجرای محدودیت‌های کرونایی در اراک اظهار داشت: رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌ها در اراک به ۷۰ درصد رسیده و حدود ۷۰ درصد اصناف مصوبات ستاد کرونا را اجرایی می‌کنند که البته ما از روزهای نخست اجرای محدودیت‌های کرونایی با همراهی چشمگیر و خوبی از سوی واحدهای صنفی مرکز شهر روبرو بودیم.

وی افزود: خوشبختانه با اصناف و صاحبان صنوفی فهمیده و آگاه به وضعیت رو به رو هستیم به طوری که در روزهای نخست با حضور در بین کسبه و توضیح وضعیت موجود شاهد همکاری خوبی از سوی کسبه به ویژه در مرکز شهر در میدان شهدا، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید رجایی و غیره بودیم.

بختیاری تصریح کرد: البته در برخی نقاط حاشیه شهر و برخی شهرک‌های اطراف شهر با برخی ایرادات و عدم رعایت این محدودیت‌ها رو به رو هستیم که از اصناف درخواست کردیم با جدیت موضوع را پیگیری کنند.

فرماندار اراک بیان کرد: در این مدت با استفاده از ناظران و بازرسان علوم پزشکی، اصناف و همچنین سمن‌های استان مرکزی در مرکز استان نظارت بر روند اجرای محدودیت‌ها و پروتکل‌ها را با جدیت پیگیری و نظارت کردیم.

بختیاری با اشاره به پیشنهاد اصناف استان مبنی بر بسته بودن اصناف تا ساعت ۱۵ و گشایش از این ساعت به بعد گفت: گویا این طرح رد شده با این حال طبق دستور استاندار اعلام شد طرح‌ها باید همگی در ستاد کرونا طرح و در آنجا تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: البته این طرح نیازمند کار کارشناسی و تخصصی دقیق است و گمان نمی‌کنم چنین کاری روی این طرح شده باشد و امکان اجرا هم ندارد با این حال تصمیم با ستاد کرونا است.

فرماندار اراک با اشاره به وضعیت سالن‌های ورزشی گفت: براساس مصوبات موجود، فعالیت سالن‌های ورزشی باید تعطیل شود و در صورت وجود هر نوع فعالیت توسط سالن‌های ورزشی با آنها برخورد قانونی انجام شود.

بختیاری افزود: فعالیت این سالن‌ها جدای از فعالیت اصناف بوده و پایان ساعت کاری ۱۸ ربطی به فعالیت این مراکز ندارد و به طور قطع باید این مراکز و فعالیت آنها تعطیل شود.

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت