یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۱۵:۲۹

طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی با حمایت از سرمایه‌گذاران عملیاتی می‌شود

فرماندار اراک گفت: حقوق شهروندی مقوله بسیار مهمی است که ضعف برخی از دستگاه‌ها در این زمینه درخور استان نبوده و باید به صورت کارشناسی پیگیری شود و طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی با حمایت از سرمایه‌گذاران عملیاتی می‌شود.

فرماندار اراک:

طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی با حمایت از سرمایه‌گذاران عملیاتی می‌شود

طرح های تولیدی

طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی با حمایت از سرمایه‌گذاران عملیاتی می‌شود

به نقل ازتسنیم،حسین بختیاری ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اظهار داشت: طبق گزارش ارائه شده امتیاز پایین برخی از دستگاه‌های استان در زمینه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب خوشایند نیست و باید در این زمینه به پیگیری کارشناسانه بپردازیم و عوامل آن را احصاء و برطرف کنیم.

وی افزود: برای مثال پایین بودن امتیاز دانشگاه اراک در زمینه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب که در هردو مورد جزو ضعیف‌ترین دستگاه‌ها محسوب شد جای تاسف دارد و نباید به این شکل باشد به هر حال دانشگاه با توجه به جایگاهی که دارد و همچنین خروجی آن باید بیشتر روی این دو موضوع تمرکز داشته باشد.

فرماندارا اراک تصریح کرد: بنابراین بحث حقوق شهروندی موضوعی نیست که ضعف دستگاه‌ها در این حوزه را نادیده گرفت و به راحتی از کنار آن گذشت و به یک پیگیری کارشناسانه نیاز دارد.

بختیاری با اشاره به مراکز درمانی استان هم گفت: ذکر نام این مراکز خیلی علمی نیست و با توجه به متفاوت بودن خدماتی که در این مراکز ارائه می‌شود بهتر است که از نام علمی آنها بدون هیگونه مغایرتی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: به طور مثال الان در کلینیک امام رضا(ع) بهترین خدمات فوق تخصصی با کمترین هزینه‌ها ارائه می‌شود درحالی که چنین خدماتی در کلینیک ارائه نمی‌شود بنابراین باید از نامی علمی برای آن استفاده کنیم و عناوین را دقیق به کار ببریم.

فرماندار اراک عنوان کرد: نکته مهم دیگر در بحث بهداشت و درمان اینکه حقوق شهروندی به درمان ختم نمی‌شود بلکه باید بحث پیشگیری و بهداشت را هم مد نظر قرار دهیم، به جرات می‌توان گفت که عدالت اجتماعی در حوزه بهداشت استان به خوبی اجرا شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت