یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۲۸:۵۳

ضرورت تسریع در تکمیل پروژه بیمارستان ولی عصر(عج) اراک

تاج آباد گفت: تکمیل طرح توسعه بیمارستان ولی عصر(عج) اراک، برای این شهر و استان مرکزی یک ضرورت انکارنشدنی است که باید هرچه سریعتر تامین اعتبار آن پیگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک

ضرورت تسریع در تکمیل پروژه بیمارستان ولی عصر(عج) اراک

بیمارستان ولی عصر(عج) اراک

ضرورت تسریع در تکمیل پروژه بیمارستان ولی عصر(عج) اراک

به نقل از مهر، اسماعیل تاج آباد عصر دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اراک اظهار داشت: تسریع در تکمیل بیمارستان ولی عصر(عج) اراک خواسته مردم است و اتمام طرح توسعه این بیمارستان برای استان مرکزی و حتی استان های همجوار از اهمیت خاصی برخوردار است.

 رئیس شورای اسلامی شهر اراک افزود: موانع تسریع در تکمیل این طرح باید از میان برداشته شده و هر چه سذیعتر اعتبار لازم برای اتمام این پروژه بهداشتی و درمانی مهم تامین شود.

تاج آباد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ماه مبارک رمضان خاطرنشان ساخت: همه ما باید سعی کنیم از این ماه پر برکت و فیض، بهره معنوی کافی را ببریم و از غفلت پرهیز کنیم.

 رئیس شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: در جلسه امروز شورای شهر اراک، ۱۲ دستور کار از کمیسیون ها مختلف شورای اسلامی و شهرداری اراک، برای بررسی و تصمیم گیری به صحن علنی شورا ارجاع شده است.

براساس گزارش خبرنگار مهر از جلسه شورا، این ۱۲ مصوبه در نشست امروز توسط دبیر جلسه مطرح شد که برخی مورد تصویب قرار گرفت، تعدادی مجددا برای بررسی بیشتر و رفع ابهامات به کمیسیون مربوطه ارجاع و برخی دیگر نیز از دستور خارج شد.

شکایت ساکنان کوچه بانک خون اراک و دوطرفه شدن مجدد خیابان پیروزی

در این جلسه، موضوع شکوائیه ساکنان کوچه بانک خون سابق اراک در پشت بیمارستان ولی عصر(عج)، در رابطه با مسدود شدن یک لاین خیابان پیروزی مقابل بیمارستان ولی عصر(عج) که موجب افزایش تردد وسائل نقلیه از این کوچه و سلب آسایش ساکنان شده مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است یک لاین خیابان پیروزی با هدف ایجاد کارگاه برای پروژه توسعه بیمارستان ولی عصر(عج) اراک، براساس تصمیم شورای ترافیک به مدت شش ماه مسدود شد تا انجام پروژه تسریع شود، اما باتوجه به پایان رسیدن زمان مذکور و شکایت ساکنان این کوچه، امروز با رای اکثریت اعضای شورا مقرر شد ظرف مدت دو هفته، پیمانکار بیمارستان نسبت به جمع آوری کارگاه خود از لاین مورد نظر اقدام کند تا تردد در خیابان پیروزی مجددا به صورت دوطرفه انجام شود.

همچنین موضوع تفویض اختیار در چهار مورد از وظایف شهردار به معاون مالی و اقتصادی و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی در چارت جدید پس از ادغام برخی از سازمان های تحت پوشش، ایجاد پنج پایگاه فرهنگی در پنج پارک شهید باهنر، آزادی، خیبر، شهدای گمنام و امیرکبیر اراک و بررسی توافق نامه های شهرداری با برخی از مالکین زمین ها با هدف ایجاد واحدهای مسکونی و تجاری و ایجاد فضای سبز و پارک محله ای، از دیگر مصوبات جلسه علنی شورای اسلامی شهر اراک بود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت