یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۳۵:۱۳

صدور ۵ مورد کیفرخواست پرونده‌های تخلفات انتخاباتی استان مرکزی

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی گفت: برای ۵ مورد از پرونده‌های تخلفات انتخاباتی ارجاع شده به دادگستری استان کیفرخواست صادر شده است.

صدور ۵ مورد کیفرخواست پرونده‌های تخلفات انتخاباتی استان مرکزی

کیفرخواست پرونده‌های تخلفات انتخاباتی استان مرکزی

صدور ۵ مورد کیفرخواست پرونده‌های تخلفات انتخاباتی استان مرکزی

حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی در گفت‌وگو با تسنیم ، با اشاره به رسیدگی به پرونده‌های تخلفات انتخاباتی اظهار داشت: از میان 51 پرونده تخلفات انتخاباتی ارجاع شده به دادگستری استان، پنج مورد کیفرخواست صادر و مابقی در دست بررسی است و کیفرخواست برای آن‌ها صادر نشده است. البته تعدادی از پرونده‌های تخلفاتی انتخاباتی که مربوط به خارج از استان بود به خارج از استان ارسال شده‌اند.

وی با اشاره به موضوع تخلفات انتخاباتی در استان مرکزی عنوان کرد: باید گفت که این پرونده‌ها شکایاتی از مدیران دستگاه‌های اجرائی تا برخی افراد عادی را در بر دارد و شکایات ثبت شده از دو جناح انتخاباتی به ثبت رسیده است.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به پرونده شورای شهر ساوه گفت: پرونده شورای شهر ساوه در هیئت حل اختلاف استانداری مطرح بوده و باید از طریق استانداری پیگیری شود.

وی  عنوان کرد: از سال گذشته پرونده‌ای تحت عنوان وجود مشکلات مالی در شهرداری ساوه تشکیل شده و در این رابطه چندین نفر بازداشت شده‌اند که تصمیم ما بر این بود پیگیری این مسئله را به ایام پس از انتخابات موکول کنیم تا تشویشی به وجود نیاید.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت