دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۰۲:۴۵

صدور سند مالکیت در شهر داودآباد استان مرکزی تسهیل می‌شود

معاون عمرانی استاندار مرکزی با بیان اینکه صدور سند مالکیت در شهر داودآباد استان مرکزی تسهیل می‌شود گفت: زیرساخت‌های توسعه شهر داودآباد در استان مرکزی افزایش می‌یابد.

معاون عمرانی استاندار مرکزی:

صدور سند مالکیت در شهر داودآباد استان مرکزی تسهیل می‌شود

شهر داودآباد

صدور سند مالکیت در شهر داودآباد استان مرکزی تسهیل می‌شود

به نقل از تسنیم، مهدی زندیه‌وکیلی ظهر امروز در نشست بررسی اسناد مالکیت واحدهای احداثی در اراضی دولتی در شهر داودآباد اظهار داشت: اینکه عرصه منازل احداثی مردم در بخشی از شهر داودآباد دولتی بوده نه تنها چالش نیست بلکه می‌توان آن را به‌عنوان یک فرصت بسیار مطلوب برشمرد و با همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط شامل منابع طبیعی، راه و شهرسازی و ثبت اسناد نسبت به صدور سند مالکیت این منازل با حداقل قیمت اقدام کرد.

وی افزود: کارکرد روستایی و دامپروری واحدهای احداثی در اراضی ملی و دولتی شهر داوودآباد باید مورد توجه باشد و بهای عرصه واحدهای احداثی تا 250 مترمربع با قیمت منطقه‌ای و مازاد آن با قیمت کارشناسی عادله و با رعایت و درنظر گرفتن وضعیت ساکنان این مناطق که اغلب دامدار و کشاورز هستند محاسبه و دریافت شود.

معاون عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به سالت ورزشی داوودآباد گفت: با اعتبار تخصیصی 100 میلیون تومان برای این ورزشگاه اداره کل ورزش و جوانان موظف است هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف این پروژه اقدام  و عملیات اجرایی آن را آغاز کند.

زندیه‌وکیلی تصریح کرد: به منظور آسفالت معابر داوودآباد هم باید با مساعدت اداره کل راه و شهرسازی برای تخصیص قیر، عملیات آسفالت معابر این شهر توسط شهرداری داوودآباد انجام شود.

وی ادامه داد: ارتقای محور شهر داوودآباد از جاده روستایی به یک محور اصلی با انجام عملیات روکش آسفالت، روشنایی و نصب علائم راهنما در این محور توسط راهداری استان مورد توجه قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار مرکزی عنوان کرد: از آنجا که شهر داوودآباد از جمله قطب‌های دامپروری استان محسوب می‌شود بسیار حائز اهمیت بوده و دستگاه‌های ذی‌ربط  برای توسعه و عمران این شهر باید تلاش کنند و نهایت جدیت را در انجام امور این شهر داشته باشند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت