شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۲۴:۳۰

صدا و سیمای استان مرکزی نیاز به توجه بیشتری دارد

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور دو نماینده از استان مرکزی در دو معاونت قوی صدا و سیمای استان برای استان افتخار بزرگی بوده و انتظار داریم که استان ما ویژه دیده شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی:

صدا و سیمای استان مرکزی نیاز به توجه بیشتری دارد

صدا و سیمای استان مرکزی نیاز به توجه بیشتری دارد

صدا و سیمای استان مرکزی نیاز به توجه بیشتری دارد

به نقل از تسنیم، محمدرضا منصوری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای استان با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به صدا و سیمای استان اظهار داشت: مجموعه صدا و سیما مشکلات بسیاری دارد و با کمبود بودجه روبه‌رو است، در مجلس خیلی کمک کردیم، در سازمان صدا و سیما دو نماینده از استان مرکزی داریم، انتظار می‌رود که استان مرکزی بیشتر دیده شود.

وی افزود: در برخی از برنامه‌ها جای استان مرکزی بسیار خالی است، چه برای مجری‌گری یا چه در بخش کارشناسان، این انتظار هست که استان مرکزی در آنجا حداقل مساوی با استان‌های دیگر دیده شود، پیشنهادی برای مدیرکل جدید دارم که که ساعت مشخصی را در سیما برای هر یک از شهرستان‌ها اختصاص دهند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در کشور در مجلس و برنامه ششم دیده شده، اما با وجود اقدامات انجام شده افرادی هستند که با این موضوع مخالفت می‌کنند و منافع خود را در خطر می‌بینند، قرارداد رنو فرانسه انجام اما گذاشتند تا تحریم شود و آن شرکت فرانسوی از ایران برود.

منصوری بیان کرد: کارخانه‌ای که 950 میلیارد تومان بدهی دارد و 200 میلیارد هم نمی‌ارزد چرا زیر بار سرمایه‌گذاری و قراردادی که راه نجات خودروسازی است نمی‌روند، قیمت پول کشور ما 500 درصد کاهش یافته بعد نمی‌توانیم یک خودرو صادر کنیم چرا، چون یک سری از مدیران دولتی آمدند که نمی‌خواهند کار انجام شود.

وی ادامه داد: انتظار داشتیم که این موضوع مورد توجه قرار گیرد، اما این موضوع در اخبار ساعت بیست و سی پخش نشد، درصورتی که طرح بسیار مهمی است و 20 هزار میلیارد تومان فروش این کارخانه بوده درحالی که درآمد کل استان 15 هزار میلیارد تومان است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آمریکای جنایتکار را دیدیم که از عرب‌ها گرفته بود چه مواردی را به زبان آورد، خوار بود و خوارتر هم شد، امیدواریم که همان‌گونه که همواره با منطق در برابر این رفتارهای ناشایست ایستادیم الان هم از مواضع خود دفاع کنیم و پول‌های رفته را با حمایت دستگاه قضا یک به یک برگردانیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت