پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۳۶:۲۱

شکست نمایندگان فوتسال استان مرکزی در لیگ برتر فوتسال

در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور ، دو نماینده فوتسال ساوه در بازی های خارج از خانه در برابر تیم شهروند ساری و آذرخش بندرعباس ، شکست را پذیرفتند.

ورزشی؛

شکست نمایندگان فوتسال استان مرکزی در لیگ برتر فوتسال

به نقل از نارخبر، در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور ، دو نماینده فوتسال ساوه در بازی‌های خارج از خانه در برابر تیم شهروند ساری و آذرخش بندرعباس، شکست را پذیرفتند.

تیم شهرداری ساوه که در انتهای جدول ماندگار شده است، شب گذشته در یک بازی سخت مقابل شهروند ساری باوجود زدن دو گل با دریافت پنج گل، بازی را باخت تا بازی با نتیجه پنج‌بر دو به سود تیم شهروند تمام شود با این نتیجه تیم شهرداری ساوه ۱۲ امتیازی در انتهای جدول باقی ماند تا کاندید اول سقوط به لیگ پایین‌تر باشد.

گلزنان این بازی برای شهروند ساری حمیدرضا ره انجام (۳ بار) ، امیرحسین رسولی و  مراد ناظری بودند و  ناصر بابایی دو بار برای شهرداری ساوه گلزنی کرد.

سن ایچ باخت ولی در رتبه هفتم ماند

تیم سن ایچ ساوه دیگر نماینده این شهر فوتسال خیز نیز که برخلاف دیگر تیم، جایگاه خوبی در نیمه بالایی جدول دارد در یک بازی پر گل، نتیجه بازی را به میزبان خود آذرخش بندرعباس واگذار کرد.

در این بازی آذرخش بندرعباس ۸ گل و  سن ایچ ساوه شش گل به ثمر رساندند تا تماشاگران خونگرم جنوبی بازی گرمی را تماشا کنند.

گلزنان این بازی برای آذرخش بندرعباس ، بهروز جعفری (۲ بار )، مهرداد قنبرزاده( ۴ بار) ، سینا احمدیان پور( ۲ بار) بودند و مهدی کریمی( ۳بار) ، وحید شفیعی (۲ بار) و محمد جامع برای سن ایچ گلزنی کردند.

سن ایچ باوجود باخت در این بازی همچنان با ۳۴ امتیاز در رده هفتم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت