پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۴۵:۲۱

شکست خانگی شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال

در آخرین بازی باقی مانده از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور ، تیم شهرداری ساوه با نتیجه چهار بر سه مقابل مهمان خود تیم ارژن شیراز شکست را پذیرفت تا در لبه سقوط قرار بگیرد.

ورزشی؛

شکست خانگی شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال

به نقل از نارخبر، در آخرین بازی باقی مانده از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور ، شامگاه پنج شنبه تیم شهرداری ساوه با نتیجه چهار بر سه مقابل مهمان خود تیم ارژن شیراز شکست را پذیرفت تا در لبه سقوط قرار بگیرد.

این بازی با حضور پرشور تماشاگران ساوجی، در سالن فجر ساوه برگزار شد و این تیم ساوجی که در هفته قبل با شکست مواجه شده بود از همان ابتدا بازی را حساب شده آغاز کرد تا با برد خانگی بتواند خود را از انتهای جدول بالا بکشد.

ابتدای بازی هر دو تیم بازی پایاپایی را در پیش گرفته بودند اما در اواخر نیمه نخست، تیم شهرداری اولین گل بازی را زد ولی ارژنی ها به سرعت گل تساوی را زدند تا هر دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

اما در نیمه دوم  ارژنی ها بهتر از موقعیت ها استفاده کردند و با زدن دو گل دیگر جمع گلهای خود را به سه رساندند ، ساوجی ها با تلاش بازیکنان به گل دوم و سوم رسیدند ولی بار دیگر  شیرازی ها گلزنی کردند تا بازی در نهایت با نتیجه چهار بر سه به سود مهمان شود.

در این بازی امید طالبی ، ابوالفضل حسینی ، میثم نوری برای شهرداری و اسحاق سورغالی ، جعفر نجفی (دو بار) و مهدی زاهدی برای فرش آرا گلزنی کردند،

شهردای با از دست دادن این سه امتیاز ۱۲ امتیازی باقی ماند تا در چهار هفته مانده به پایان لیگ، گزینه اول برای سقوط باقی بماند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت