یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۴۰:۴۰

شورای احزاب در استان مرکزی تشکیل می‌شود

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مرکزی از تشکیل شورای احزاب در استان مرکزی خبر داد.

شورای احزاب در استان مرکزی تشکیل می‌شود

شورای احزاب در استان مرکزی

شورای احزاب در استان مرکزی تشکیل می‌شود

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،فتح‌الله حقیقی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال اظهار داشت: با اعتقاد به عملیاتی بودن برنامه‌ها، طرح‌های مناسبی برای دهه فجر برنامه‌ریزی و اجرا شد که خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی شاهد آنها بوده‌اند.

وی افزود: یکی از اقدامات ما در این مدت بازدیدهای سرزده بود و تاکنون 15 مورد بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی داشته‌ایم و در این بازدیدها سعی ما حل مشکلات است و هیچگاه به دنبال مچ‌گیری نیستیم که امیدواریم در این بازدیدها بتوانیم زمینه خدمت‌رسانی مطلوب به مردم را فراهم آوریم.

حقیقی تصریح کرد: بازدید از رسانه‌ها با هدف تعامل و تاکید بر این موضوع که  مدیران باید با رسانه ارتباط  و تعامل داشته باشند صورت گرفت.

وی عنوان کرد: بنابراین رسانه‌ها عملکرد مدیران را رصد کنند و با بازدید میدانی عملکردها ارزیابی می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به اهمیت حوزه جوانان گفت: در حوزه جوانان و توجه به این سرمایه عظیم جامعه و اعتقاد به اینکه که جوانان دارای حقوق و جایگاه هستند برای پیگیری مطالباتشان خانه جوان تاسیس شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که با توجه به ایجاد نشاط و شادابی و توجه به ورزش و‌بانوان نیز بهره‌برداری و تجهیز پارک بانوان به جد دنبال می‌شود.

حقیقی به عملکرد احزاب و تشکل‌ها در استان مرکزی اشاره کرد و گفت: 6 جلسه با احزاب و تشکل‌ها برای ایجاد انسجام و اعتقاد به این موضوع که احزاب در توسعه استان نقش موثری دارند تشکیل شد که با تشکیل شورای احزاب این فعالیت گسترش خواهد یافت.

وی افزود: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد پوشش خبری ما در سطح کشور جایگاه مطلوبی به خود اختصاص داده است و درج اخبار در پایگاه‌های وزارت کشور مستندی بر این موضوع است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به اقدامات در حوزه بهداشت و درمان گفت: در حوزه بهداشت و درمان بیماری‌های غیرواگیر دار که از کم‌خوری و پرخوری نشات می‌گیرد موضوع مهم حال حاضر جوامع است که در این راستا  سند امنیت غذایی در استان  تدوین می‌شود و نقش نهادها در این بخش مشخص می شود.

رسانه‌ها باید با آگاه سازی، نقش مردم در مشارکت امنیت را تبیین کنند

حقیقی بیان کرد: در آسیب‌ها و امنیت اجتماعی اولویت‌ها مشخص شده و در صدد اقدامات عملیاتی در این راستا هستیم و برای کاهش تصادفات با پایش تصویری محورهای مواصلاتی کنترل های ترافیکی صورت خواهد گرفت و در این موارد  نقش آحاد جامعه بسیار موثر و تکمیل کننده است و رسانه‌ها باید با آگاه سازی، نقش مردم در مشارکت امنیت را تبیین کنند.

وی با اشاره به موضوع مراکز درمان‌مدار بیان کرد: مناطق تاسیس مراکز درمان‌مدار بسیار حائز اهمیت است و  باید در مناطق پر خطر و حتی به صورت 24 ساعته فعالیت نمایند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به اقدامات لازم برای ایام نوروز در استان مرکزی افزود: اقدامات لازم برای نوروز در ستاد خدمات سفر ،تنظیم بازار و ستاد امنیت سفر صورت گرفته است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت