جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۸:۰۱:۱۰

شهید «حججی» حجت را بر ما تمام کرد/جوانان انقلابی از جنگ اقتصادی غافل نشوند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه جوانان انقلابی نباید از جنگ اقتصادی غافل شوند، گفت: دشمن با طراحی جنگ نظامی و جریان انحرافی می‌خواهد ما را از جهاد اقتصادی غافل کند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی:

شهید «حججی» حجت را بر ما تمام کرد/جوانان انقلابی از جنگ اقتصادی غافل نشوند

جنگ اقتصادی

شهید «حججی» حجت را بر ما تمام کرد/جوانان انقلابی از جنگ اقتصادی غافل نشوند

به نقل از دیار آفتاب، حجت‌الاسلام رضا تاج‌آباد دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی، شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهیدحججی که در شهر داودآباد برگزار شد با تاکید بر اینکه رسیدن به درجه رفیع شهادت توفیق هر کس نمی‌شود، گفت: مومن واقعی کسی است که منتظر شهادت باشد.

تاج آباد شرط انتظار برای شهادت را داشتن ایمان قوی عنوان کرد و افزود: در جامعه زیاد هستند افرادی که منتظر شهادت هستند.

وی با اشاره به اینکه درب شهادت هنوز باز است، بیان کرد: شهدا مدافع حرم به خصوص شهید حججی که از رویش‌های انقلاب اسلامی است به همه مردم جهان و اسلام نشان داد که درب شهادت باز است و هرکس که بخواهد و لیاقت آن را داشته باشد به طور قطع به آن دست می‌یابد.

این استاد حوزه علمیه اراک با بیان اینکه در انقلاب اسلامی رویش ها بیشتر از ریزش ها بوده اند، ادامه داد: امروز به قدری افراد برای رفتن به سوریه داوطلب و مشتاق هستند که از رفتن‌شان جلوگیری می‌کنیم.

تاج آباد با تاکید بر اینکه مشکل کمبود نیرو برای اعزام به سوریه نداریم، اظهار کرد: اینها نشان از این است که به ظهور امام زمان(عج) نزدیک شده ایم و ایمان های مردم تثبیت شده است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه داعش دست پرورده آل‌سعود و آمریکا است، بیان کرد: کلینتون برای هویت بخشیدن به این گروه تروریستی به بیش از ۱۲۰ کشور سفر کرد.

وی با بیان اینکه شهید حججی حجت را بر ما تمام کرد، ادامه داد: خانواده شهید حججی هم با تواضع و فروتنی خود را بدهکار انقلاب می دانند و وظیفه ما است که در برابر این همه تواضع و فروتنی قدردان این خانواده شهید باشیم.

تاج آباد افزود: شهید حججی با الگوبرداری از رفتار و سیره ائمه اطهار اطهار(ع) و امام حسین(ع) به مرحله والای تقوای الهی دست یافت و حاضر شد در راه دفاع از حرم با اقتدار تمام، سر خود را تقدیم کند.

استاد حوزه علمیه اراک بیان کرد: امروز وظیفه ما است تا با حفظ روحیه انقلابی و شهادت طلبی در مسیر انقلاب حرکت کنیم و به دشمنان نظام اجازه نفس کشیدن ندهیم.

تاج آباد اظهار کرد: دشمن با شکل دهی جنگ در سوریه به دنبال، منحرف کردن فکر جوانان انقلابی از جهاد اقتصادی و فرهنگی است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی دغدغه مسائل اقتصادی را دارد، بیان کرد: دو سال است که شعار سال را اقتصاد مقاومتی قرار داده اند و طی این مدت مسئولین چه اقدامی را برای اقتصاد کشور انجام داده اند؟ نباید ثمره دو سال شعار اقتصاد مقاومتی، پرداخت نشدن یکسال حقوق کارگران باشد که دشمن بخواهد از این موضوع بر علیه نظام جبهه بگیرند.

این استاد حوزه علمیه اراک بیان کرد: متاسفانه با این فاصله طبقاتی که در جامعه ایجاد شده است نمی‌توان عدالت اجتماعی را در جامعه پیدا کرد.

تاج آباد افزود: یادگاران هشت سال دفاع مقدس باید جوانان را ساماندهی کنند و سیره انقلاب را در جامعه ترویج دهند تا شاهد رشد و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی در همه ابعاد باشیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت