چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۰۴:۴۰

شهردار منتخب اراک فارغ از گرایشات حزبی امور شهری را ساماندهی کند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: شهردار منتخب اراک بایستی فارغ از گرایشات حزبی و جناحی، امور شهری را ساماندهی کند چرا که هم اکنون اراک با مسائل زیادی در حوزه مدیریت شهری روبرو است.

نایب رئیس شورای شهر اراک؛

شهردار منتخب اراک فارغ از گرایشات حزبی امور شهری را ساماندهی کند

آسیب‌های اجتماعی

شهردار منتخب اراک فارغ از گرایشات حزبی امور شهری را ساماندهی کند

علی جعفر محصولی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخاب داود تاجران به عنوان شهردار اراک از سوی اعضای شورای اسلامی این شهر، اظهار داشت: شهردار منتخب اراک بایستی به تعهدات و وعده های شفاهی و کتبی که در مقابل اعضای شورا در زمینه ایجاد تحول شهری داده عمل کند.

 نایب رئیس شورای اسلامی شهر اراک افزود: شهردار اراک باید بیشتر از آنچه قول داده برای پیشرفت و آبادانی این شهر تلاش کند، تصور نمی کردیم وی با چنین رای بالایی( ۱۰رای از ۱۱رای اخذشده) به عنوان شهردار اراک انتخاب شود.

وی ادامه داد: به رغم اینکه گزینه های داوطلب دیگر هم بودند، اما اعضای شورا نیز باتوجه به تضاب آرا در نهایت به تاجران رای دادند، بنابراین شهردار جدید هم به مردم بدهکار است و هم به اعضای شورا به نمایندگی از سوی مردم اراک و اگر شب و روز هم فعالیت کند کم است.

محصولی بیان داشت: امیدواریم براساس آرای به دست آمده شهردار به دور از هر گونه گرایش و بحث حزبی و گروهی تمام فکر و تلاش خود را در مسیر بهبود شرایط این شهر به کار ببندد چراکه اقدامات زیادی برای پیشرفت و تحول اراک نیاز است.

 نایب رئیس شورای اسلامی شهر اراک در مورد اولویت برنامه های شهردار این شهر اظهار داشت: علاوه بر موضوع پیگیری و تعیین تکلیف طرح ۵۵متری، شهردار باید پیگیری پروژه های نیمه تمام را در اولویت کار خود قرار دهد و موضوع فضای سبز نیز در اولویت بعدی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: از دیگر مواردی که شهردار باید پیگیر شود موضوع ساماندهی وضعیت شغلی نیروهای خدماتی و خدمات شهری است، متاسفانه در حال حاضر نیروهای خدماتی و خدمات شهری وضعیت خوبی ندارند و با قراردادهای مقطعی، به این افراد اجحاف و ظلم شده و فریادشان هم به جایی نمی رسد.

محصولی خاطرنشان کرد: امیدوارم شهردار جدید اراک پس از تایید نهایی از سوی مراجع ذیربط و قطعی شدن سکانداری وی در شهرداری، با ۳۰ سال تجربه مدیریتی که در کارنامه خود دارد، به قول هایی که داده عمل کرده و مشکلات عدیده ای که شهر اراک با آن دست به گریبان است را با درایت برطرف کند

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت