یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۳۳:۴۴

شهرداری‌های استان مرکزی آمادگی اعزام کمک به مناطق زلزله‌زده را دارند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی با بیان اینکه تمامی شهرداری‌های استان مرکزی در حالت آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند گفت: شهرداری‌های استان مرکزی آمادگی اعزام کمک به مناطق زلزله‌زده را دارند.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مرکزی

شهرداری‌های استان مرکزی آمادگی اعزام کمک به مناطق زلزله‌زده را دارند

اعزام کمک

شهرداری‌های استان مرکزی آمادگی اعزام کمک به مناطق زلزله‌زده را دارند

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،حسن قربانی با اشاره به زلزله غرب کشور اظهار داشت: اینجانب با ابراز همدردی و تسلیت به ملت بزرگ ایران به ویژه هم میهنان مصیبت دیده و خانواده‌ها و بازماندگان داغدار، از خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه رحمت و غفران الهی، برای داغدیدگان صبر و شکیبایی و برای مصدومان و مجروحان این حادثه تلخ، شفای عاجل مسئلت دارم.

وی افزود: در پی وقوع زمین‌لرزه‌ در استان کرمانشاه همه شهرداری‌های استان مرکزی از همان دقایق اولیه با تشکیل ستادهای مدیریت بحران برای یاری رساندن و هرگونه خدمت‌رسانی  به حادثه‌دیدگان  به حالت آماده‌‌باش درآمدند و ما تمام توان آماده خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان هستیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی تصریح کرد: تمامی شهرداری‌ها در حالت آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند و در صورت اعلام ستاد بحران استان، برای اعزام نیرو و تجهیزات به مناطق حادثه‌دیده کشور آمادگی لازم وجود دارد.

قربانی بیان کرد: زلزله در شهرهای استان احساس شده بود ولی آسیبی به زیرساخت‌های شهری وارد نشده و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و شهروندان می‌توانند به دور از تشویش از تمامی امکانات شهری بهره‌مند شوند و هرگونه خبر را از صداوسیما و منابع رسمی دنبال کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت