یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۰۴:۴۴

شهدای مدافع حرم عشق اسوه های امروز عرصه مقاومت

فرمانده سپاه اراک گفت: شهدای مدافع حرم اسوه‌های شاخص عرصه مقاومت هستند.

فرمانده ناحیه ی اراک:

شهدای مدافع حرم عشق اسوه های امروز عرصه مقاومت

به گزارش پیک راستان به نقل از فارس محمد مهجوری  در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم و خانواده‌های صبورشان همواره الگویی بی‌بدیل برای جامعه محسوب می‌شوند که با ایمان و تقوای خود مایه دلگرمی همه مظلومین عالم بوده‌اند.

وی در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم مسلمی، زهره‌وند، حسینی و ابراهیمی این شهرستان گفت: رسیدن به سیر و سلوک الهی کار هر کسی نیست و مدافعان حرم با تقدیم شیرین ترین سرمایه زندگی خود  و با جان دادن برای دین خدا در این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند.

وی افزود: در شرایط سخت درگیری و هجمه گروه‌های تکفیری با حمایت استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه اگر این مدافعان حرم در میدان نبودند مسلما امروز باید در شهرها و محله‌های خودمان درگیر بودیم.

 مهجوری با بیان اینکه دفاع از اسلام و شرف منوط به محدوده و منطقه مشخصی نیست تاکید کرد: هرجا که نیاز باشد از مظلوم دفاع شود و در مقابل جسارت و اهانت دشمنان ایستادگی کرد آنجا میدان مبارزه خواهد بود که سردار دلها حاج قاسم سلیمانی این موضوع را به خوبی درک و مدیریت کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک یادآور شد: امروز شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک اسوه و الگو برای تمام آزادی خواهان جهان به ویژه مسلمانان و محبان اهل بیت تبدیل شده و این ثمره تقوای الهی و محبت به اهل بیت ولایت بوده است.

وی خانواده شهدا و ایثارگران مدافع حرم را نماد ایستادگی و استواری در این را پر افتخار دانست و گفت: معنویت و پاکدامنی خانواده شهدا زمینه پیروزی و عزت‌آفرینی جامعه اسلامی و تشییع بوده که نیاز است به این فرهنگ ویژه‌تر پرداخته شود.

گفتنی است در این دیدار از خانواده شهید مدافع حرم سعید مسلمی و شهدای تیپ فاطمیون تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

شهدای مدافع حرم اسوه‌های عرصه مقاومتند

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت