یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۳۷:۴۴

شناسایی ۲۲ مورد کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت:از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۲۲ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی شده است و به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۱۴۴۵ نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خبر داد:

شناسایی ۲۲ مورد کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته

سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت:از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۲۲ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی شده است و به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۱۴۴۵ نفر رسیده است.

جمالیان در ادامه افزود: خوشبختانه از ابتدای شیوع بیماری در استان مرکزی ۱۰۵۰ نفر از بیماران کووید۱۹ در استان بهبود یافته اند.

وی گفت: در حال حاضر در بیمارستان های استان ۱۰۴ بیمار مبتلا به کرونا ویروس بستری هستند که خدمات تخصصی درمانی لازم را دریافت می کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی افزود:  ۱۵۳ نفر از مبتلایان به کروناویروس در منزل بستری و قرنطینه می باشند.

جمالیان در ادامه افزود: در ۲۴ساعت گذشته موردی از فوت ناشی کووید۱۹ در استان نداشته ایم و بدین ترتیب تعداد فوتی های این بیماری  ۱۳۸ نفر می باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در مورد موارد جدید کووید۱۹ در استان گفت: از ۲۲ مورد جدید به این ویروس در ۲۴ ساعت گذشته  ۱۷ مورد اراک، ۲ مورد ساوه و زرندیه، ۱ مورد خمین، ۱ مورد محلات و ۱ مورد فراهان بوده است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت