سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۱۷:۳۴

شناسایی متصرفين غيرمجاز بيش از ۵۰۰ هكتار از اراضي ملي اراک

کیومرث عزیزی از شناسايي و معرفي متصرفين غيرقانوني بيش از ۵۰۰ هكتار از اراضي ملي شهرستان در تحقيقات كارشناسي اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي استان خبر داد.

فرمانده انتظامي استان مرکزی خبر داد

شناسایی متصرفين غيرمجاز بيش از ۵۰۰ هكتار از اراضي ملي اراک

مواد مخدر

شناسایی متصرفين غيرمجاز بيش از ۵۰۰ هكتار از اراضي ملي اراک

سردار كيومرث عزيزي فرمانده انتظامي استان مركزي درگفتگو با اراک امروز؛ گفت: در پي شكايت اداره منابع طبيعي شهرستان اراك در خصوص تصرف اراضي ملي در محدوده شهرستان اراك، پرونده اي تشكيل و براي انجام تحقيقات در اختيار اداره مبارزه با جرايم اقتصادي پليس آگاهي قرار گرفت.

عزیزی اظهار کرد: در تحقيقات مقدماتي، نماينده حقوقي اداره منابع طبيعي شهرستان اظهار داشت كه از چند سال پيش، افرادي بيش از ۵۰۰ هكتار از اراضي واقع در محدوده اراضي ملي شهرستان اراك را به صورت غيرمجاز تصرف كرده و در بخشي از آن به زراعت مشغول مي باشند كه تا كنون عاملان اين اقدام غيرقانوني شناسايي نشده است.

وی ادامه داد: بلافاصله برنامه ريزي لازم براي تهيه مستندات و تنظيم كروكي و نقشه از اراضي با حضور كارشناسان پليس و اداره منابع طبيعي انجام شد و در روند رسيدگي به تحقيقات، بررسي هاي دقيق نقشه هاي موجود و تطابق عكس هاي هوايي، انجام پذيرفت.

فرمانده انتظامي استان مرکزی خاطرنشان کرد: در مراحل بعدي تحقيقات با هماهنگي مقام قضايي، كليه متصرفان غيرمجاز اراضي ملي شناسايي و به پليس آگاهي استان احضار شدند و سرانجام با تكميل تحقيقات پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت