چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۵۷:۱۲

شمار مبتلایان کرونا در مرکزی به ۱۸۰ نفر رسید/ ۲۱ نفر بهبود یافتند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تاکنون در استان مرکزی ۱۸۰ نفر به ویروس کرونا مبتلا و ۲۱ نفر از مبتلایان نیز پس از بهبودی کامل از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

شمار مبتلایان کرونا در مرکزی به ۱۸۰ نفر رسید/ ۲۱ نفر بهبود یافتند

سید محمد جمالیان روز پنجشنبه در تشریح آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا به امروز (۱۵ اسفند) تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان ۱۸۰ مورد می‌باشد که در شهرستان اراک ۴۶ مورد، ساوه و زرندیه ۵۵ مورد، دلیجان ۲۴ مورد، خمین ۱۲ مورد، محلات ۱۴ مورد، آشتیان ۵ مورد، تفرش ۷ مورد، فراهان ۸ مورد، شازند ۴ مورد، کمیجان ۴ مورد و خنداب یک مورد گزارش شده‌است.

وی ادامه داد: تعداد فوتی‌های ناشی از ابتلاء به ویروس کرونا تاکنون ۱۳ مورد بوده و ۲۱ نفر از مبتلایان پس از بهبودی نیز از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس پیش بینی مطالعات اپیدمیولوژیک در ۱۰ روز آینده پیک افزایش این ویروس را شاهد خواهیم بود و پس از دو هفته پیک ویروس ثابت خواهد شد و به سمت کاهش ویروس می‌رویم.

جمالیان تاکید کرد: به منظور پیشگیری از ابتلاء به این بیماری مردم باید در منزل بمانند و از حضور در اماکن پر ازدحام خود داری کنند. مردم حتماً باید از ماسک استفاده و بهداشت دست و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت