چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۳:۵۱:۵۴

تامین گاز مایع وظیفه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی

سعید جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: یکی از وظایف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تامین گاز مایع  خانوارهایی است که از نعمت گاز طبیعی محروم بوده و گازرسانی به منازل آنها از سوی دولت صورت نگرفته است. وی تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و ۵۰۰ خانوار در مناطق روستایی […]

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی:

تامین گاز مایع وظیفه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی

گاز مایع تامین می شود

سعید جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: یکی از وظایف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تامین گاز مایع  خانوارهایی است که از نعمت گاز طبیعی محروم بوده و گازرسانی به منازل آنها از سوی دولت صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و ۵۰۰ خانوار در مناطق روستایی و صعب‌العبور استان مرکزی به دلیل عدم بهره‌مندی از گاز طبیعی از گاز مایع استفاده می‌کنند که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی موظف است گاز مورد نیاز این خانوارها را تامین کند.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی ادامه داد: این شرکت علاوه بر تامین گاز خانوارها، تامین گاز برخی از صنوف را نیز بر عهده دارد که متقاضیان این صنوف از طریق پروانه‌های اخذ کرده از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط به شرکت معرفی و گاز دریافت می‌کنند.

کپسول گاز مایع

جمشیدی با بیان اینکه درحال حاضر هیچ مشکلی در تامین سوخت گاز مایع در استان وجود ندارد، گفت: با اجرای عملیات اورهال در پالایشگاه شازند میزان تولید گاز مایع به میزان اندکی کاهش یافت که از روز شنبه به روال قبل بازخواهد گشت.

وی با اشاره به مصرف گاز مایع توسط برخی از خودروها بیان داشت: مصرف گاز LPG  توسط خودروها کار غیراستاندارد، غیر قانونی، غیرایمن است که می‌تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد، اما شاهدیم که بسیاری از رانندگان بی‌توجه به این مسئله نسبت به استفاده از این سوخت اقدام ‌می‌کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه مرکزی بیان داشت: با توجه به اینکه دولت هزینه‌های تبدیل خودروهای عمومی از جمله تاکسی، وانت بارها، ون‌ها و حتی کامیونت‌ها به سوخت سی ان جی را رایگان کرده متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت gcr.niopdc.ir  نسبت به گازسوز کردن خودروی خود اقدام کنند که تاکنون یک هزار و ۵۰۰ متقاضی مراجعه و اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت