شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۵۱:۴۲

شروع مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از آغاز رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی بعد از بیانات مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: مرحله اول این رزمایش از نیمه شعبان شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

لبیک فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به بیانات رهبر معظم انقلاب؛

شروع مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله با اعلام شروع رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی گفت:از ابتدای شروع ویروس منحوس کرونا در کشور و به تبع آن در استان گروه های جهادی در راستای کمک به هم استانی هایی که در طول ایام مبارزه با کرونا آسیب دیده اند وارد عمل شد که به اقدامات خوبی هم دست پیدا کردیم و تنها در یک مرحله بیش از ۳۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ هزار تومان در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی افزود: در راستای اجرای مطلوب و اثربخش مرحله دوم طرح ملی بسیج مبارزه با کرونا،نهضت کمک و خدمت رسانی به هم استانی ها و افرادی که به دلیل شیوع این بیماری آسیب مالی دیده اند و یا مشاغل خود را از دست داده اند،تحت عنوان رزمایش کمک مومنانه با توکل بر خداوند متعال و با رمز یا صاحب الزمان(عج) ادرکنی،همزمان با میلاد خجسته و نورانی امام زمان(عج) آغاز شده است.

فرمانده سپاه روح الله با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی روز نیمه شعبان گفت: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر استفاده از همه ظرفیت ها برای رزمایش همدلی و کمک مومنانه به مردم کلیه ظرفیت های سپاه استان برای تحقق این امر مهم بسیج شده اند.

وی بیان کرد: همه اقشار بسیج به همراه نواحی شهرستانی سپاه روح الله در کنار خیرین و جهادگران به دنبال تحقق رزمایش کمک مومنانه شروع به کار کردند.

کریمی ادامه داد:همچنین در راستای این رزمایش در استان مرکزی برای تامین نیازهای معیشتی افراد حاشیه نشین،کارگران روزمزد،اصنافی که با تعطیلی مواجه شدند ده ها قربانی شامل گوسفند و گوساله انجام و بین آنها نیز توزیع شده است.

وی با تأکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و شکل گیری رزمایش همدلی برگرفته از آموزه های دینی و انقلابی است،گفت: ملت ایران در طول این چهل سال همواره نشان داده پایبند بر آموزه های دینی و انقلابی است و قطعا در این رزمایش در کوتاه ترین زمان به نیاز نیازمندان پاسخ داده خواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله با بیان اینکه پایگاه ها، حوزه ها،دفاتر و کانون های بسیج در استان بستر جمع آوری کمک های مردمی در رزمایش کمک مومنانه هستند، افزود: همانگونه که این بسترها از ابتدای کرونا عملیات های گندزدایی،ضدعفونی، تولید و توزیع ماسک های بهداشتی و تجهیزات پزشکی اقدامات خوبی انجام داده اند قطعا در این رزمایش هم به موفقیت های چشمگیری دست پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مرحله اول رزمایش کمک مومنانه از نیمه شعبان شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد،گفت:اولویت این رزمایش با مناطق محروم،حاشیه نشین و افراد آسیب دیده در کرونا هستند.

کریمی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری این رزمایش قطعا آثار و برکات فراوانی برای جامعه خواهد داشت و ما هم تلاش می کنیم از کلیه ظرفیت های موجود برای کاهش آسیب هایی که به واسطه کرونا ایجاد شده استفاده کنیم.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت