دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۵۱:۴۶

شاهد زمین‌خواری از طریق رانت در پرندک هستیم

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل موقعیت ویژه این شهر شاهد زمین‌خواری از طریق رانت و حمایت عده‌ای در این شهر هستیم.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

شاهد زمین‌خواری از طریق رانت در پرندک هستیم

به نقل از خبرگزاری تسنیم ، محمد رضا منصوری عصر یکشنبه  در دیدار مردمی شهر پرندک با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرپرندک اظهار داشت: شهرپرندک به رغم پتانسیل‌هایی از جمله نزدیکی به تهران و فرودگاه بین المللی که دارد ولی متاسفانه از حداقل امکانات محروم است که جای تلاش و پیگیری بیشتر دارد.

وی افزود: به دلیل موقعیت ویژه این شهر شاهد زمین‌خواری از طریق رانت و حمایت عده‌ای در این شهر هستیم ولی با تمام توان در مقابل این رانت‌ها ایستادگی می‌کنیم و اجازه سوءاستفاده به آنها را نخواهیم داد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد: زمین‌های پرندک حق طبیعی ساکنان این منطقه است باتوجه به شرایط کم آبی باید صنایعی در این شهر احداث شود که کمترین نیاز آبی را داشته باشند.

تعطیلی واحدهای صنعتی پرندک روند تولید و اشتغال را با مشکل مواجه کرده است

امام جمعه پرندک نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت توسعه شهر پرندک اظهار داشت: شهرپرندک باتوجه به موقعیت ویژه‌ای که دارد نباید رها شود این درحالیست که بلاتکلیف بودن سندهای شهری این شهرستان و گرانی مسکن زیبنده این شهر نیست.

محمدی افزود: تخصیص اراضی جدید و درنظر گرفتن فازهای جدید به منظور احداث صنایع کوچک و متوسط در توسعه این شهرستان و ایجاد اشتغال موثر است.

وی تصریح کرد: تعطیلی واحدهای صنعتی شهر پرندک روند تولید و اشتغال این شهر را با مشکل مواجه کرده که باید در این خصوص تدابیری اندیشیده شود.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت