جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۵۱:۵۷

شازند میزبان جشنواره استانی هفته قرآن و عترت در رشته تصویرگری

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان شازند گفت: جشنواره تصویرگری هفته قرآن و عترت در راستای برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان مرکزی به میزبانی شازند، پنجشنبه ۱۹ بهمن برای اولین بار در این شهرستان برگزار می شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد شازند بیان کرد؛

شازند میزبان جشنواره استانی هفته قرآن و عترت در رشته تصویرگری

هفته قرآن و عترت

شازند میزبان جشنواره استانی هفته قرآن و عترت در رشته تصویرگری

به نقل ازدیارآفتاب،مسعود عظیمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شازندگفت: جشنواره تصویرگری هفته قرآن و عترت در راستای برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به میزبانی شهرستان شازند برگزار می‌شود.

وی افزود: در این هفته علاقه‌مندان به رشته‌های عکس، فیلم کوتاه و مستندسازی، مسابقات قرآن کریم، شعر و داستان‌های قرآنی، انشا نماز، نمایش‌های قرآنی، هنرهای دستی به‌صورت غیرحضوری و در رشته هنرهای تجسمی در بخش تصویرگری آیات و روایات قرآنی به‌صورت حضوری به ارائه آثار خود می‌پردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شازند بیان کرد: این جشنواره برای اولین‌بار در روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه با حضور پنجاه نفر از هنرمندان استان مرکزی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شازند برگزار می‌شود.

عظیمی تصریح کرد: در این روز هنرمندان و علاقه‌مندان آثار خود را در چند ساعت تولید و خلق می‌کنند و آثار تولید شده آنان پس از داوری اساتید، برای حضور در نمایشگاه استان انتخاب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها و کارگاه ها در شهرستان موجب رشد هنری هنرمندان و نیز حضور پررنگ هنرمندان استانی شده و باعث تعامل هنری و بصری در آنان و معرفی ظرفیت‌های هنرمندان شهرستان می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت