سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۵:۴۱:۵۸

شازند قهرمان نخستین المپیاد بازی‌های بومی محلی روستایی استان مرکزی شد

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی، بومی و محلی استان مرکزی گفت: شازند قهرمان نخستین المپیاد بازی‌های بومی محلی خانه‌های ورزش روستایی استان مرکزی در دلیجان شد.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی، بومی و محلی استان مرکزی گفت:

شازند قهرمان نخستین المپیاد بازی‌های بومی محلی روستایی استان مرکزی شد

علی عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، با اشاره به برگزاری نخستین المپیاد بازی‌های بومی محلی خانه‌های ورزش روستایی استان مرکزی به میزبانی شهرستان دلیجان در روستای راوه اظهار داشت: این المپیاد با حضور شهرستان‌های دلیجان(الف)، دلیجان(ب)، اراک، شازند، آشتیان، زرندیه و ساوه در روز جمعه 20 مهرماه برگزار شد که شهرستان شازند با 102 امتیاز به مقام قهرمانی نائل شد.

وی افزود: شهرستان‌های زرندیه و دلیجان(ب) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم تیمی را کسب کردند‌ در مراسم اختتامیه که با حضور مسئولان هیئت‌ها، شورای اسلامی و دهیاری روستای راوه رئیس هیئت ورزش روستایی استان برگزار شد به تمامی افرادی که مقام نخست تا سوم را کسب کرده بودند حکم قهرمانی و به تیم‌های برتر کاپ قهرمانی اهدا شد.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی، بومی و محلی استان مرکزی تصریح کرد: در رشته مچ اندازی (85-) محسن میرکمالی از شهرستان زرندیه مقام نخست،  بابک احمدی از شهرستان شازند مقام دوم، جواد عسگری از شهرستان دلیجان(الف) مقام سوم را به دست آوردند همچنین در رشته مچ اندازی(65-) جلال صفری از شهرستان دلیجان(الف) مقام نخست، امیرحسین وفایی از شهرستان  زرندیه مقام دوم و علی جهان‌سان از شهرستان ساوه مقام سوم را به دست آوردند.

عشوری ادامه داد: رشته گانیه محمدرضا قربانی از شهرستان ساوه مقام نخست، مرتضی شهیدی از شهرستان شازند مقام دوم و محمدجواد ابوالحسنی از شهرستان دلیجان(ب) مقام سوم همچنین در رشته دارت محسن حاج جعفری از شهرستان دلیجان(ب) مقام نخست، حسین خواب نادیده از شهرستان ساوه مقام دوم و علی پاشاخانلو از شهرستان زرندیه مقام سوم را به دست آوردند.

وی اضافه کرد: در رشته طنابکشی آقایان هم  حامد محمد ظهیری از شهرستان دلیجان (الف) مقام نسخت، حافظ جمشیدی از شهرستان زرندیه مقام دوم و  جواد میرزایی شهرستان شازند مقام سوم و در رشته چوب کشی وزن(70-) مجید ابراهیمی از شهرستان شازند مقام نخست،  امیرحسین ابوالحسنی از شهرستان دلیجان(ب) مقام دوم و متین حاج جعفری از شهرستان دلیجان(الف) مقام سوم را به دست آوردند.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی، بومی و محلی استان مرکزی بیان کرد:  در رشته چوب کشی وزن(90-)آقایان هم  مصطفی فلاح از شهرستان شازند مقام نخست،  محمدرضاجمشیدی از شهرستان زرندیه مقام دوم را به دست آوردند، و در رشته فوتبال دستی عزت الله ملک حسینی از شهرستان اراک مقام نخست،  محمدرضایی از شهرستان شازند مقام دوم و سینا جمشیدی از شهرستان زرندیه مقام سوم را به دست آوردند.

عشوری عنوان کرد: در رشته هفت سنگ مهارتی آقایان هم علی سلمانی از شهرستان زرندیه مقام نخست،  امیررضاکریم سلطانی از شهرستان ساوه مقام دوم و  محمدرضا رفیعی از شهرستان دلیجان(الف) مقام سوم را به دست آوردند، در مجموع تیمی آقایان تیم شهرستان زرندیه مقام نخست، تیم شهرستان شازند مقام دوم و تیم شهرستان دلیجان(الف) مقام سوم را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: در رشته هفت سنگ مهارتی بانوان  طیبه رحیمی آشتیانی از شهرستان آشتیان مقام نخست،  مریم علیزاده از شهرستان دلیجان (الف)مقام دوم و صغری جعفری از شهرستان دلیجان (ب)مقام سوم را به دست‌آوردند، در رشته چوب کشی بانوان وزن (55-) هم  لیلا شهابی از شهرستان ساوه مقام نخست،  مریم بندعلی از شهرستان دلیجان (ب)مقام دوم و  هاجرابراهیمی از شهرستان دلیجان (الف)مقام سوم را به دست آوردند.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی، بومی و محلی استان مرکزی  بیان کرد: در رشته چوب کشی بانوان وزن (85+) اکرم مرادی از شهرستان شازند مقام نخشت،  مهناز غفاری از شهرستان دلیجان (ب)مقام دوم و فرحناز کاظمی شهرستان زرندیه مقام سوم را به دست‌آوردند.

عشوری ادامه داد: در رشته طناب کشی بانوان مهدیه رضایی از شهرستان شازند مقام نخست،  مریم رفیعی از شهرستان دلیجان (ب)مقام دوم و زینب رفیعی شهرستان دلیجان (الف) را به دست‌آوردند، در رشته گانیه بانوان  مریم سعادت آگاه از شهرستان زرندیه مقام نخست، مریم فرحزاد از شهرستان اراک مقام دوم و  اکرم اسکندری از شهرستان شازند مقام سوم را به دست‌آوردند.

وی اضافه کرد: در رشته مچ اندازی بانوان وزن(65-)هم  زینت رفیعی از شهرستان اراک مقام نخست، سمیراحاج علی از شهرستان دلیجان(الف)مقام دوم و صدف عزیزی از شهرستان شازند مقام سوم ودر رشته مچ اندازی بانوان وزن(85-) فاطمه زندی از شهرستان دلیجان (ب)مقام نخست،  اکرم آذرباد از شهرستان زرندیه مقام دوم و اکرم غفاری زاده از شهرستان دلیجان (الف)مقام سومرا به دست‌آوردند.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی، بومی و محلی استان مرکزی عنوان کرد: در رشته دارت بانوان،  فاطمه جعفری از شهرستان دلیجان(ب)مقام نخست، زهرا ارشادی از شهرستان ساوه دوم و  سمیه جودکی از شهرستان شازند مقام سوم را به دست‌آوردند، در رشته فوتبال دستی بانوان، عاطفه رحمانی از شهرستان اراک مقام نخست،  نرگس دوزنده از شهرستان دلیجان (ب)مقام دوم و فاطمه بیات از شهرستان شازند مقام سوم را به دست‌آوردند، در مجموع تیمی بانوان هم شهرستان دلیجان (ب) مقام نخست، شازند مقام دوم و دلیجان (الف) مقام سوم را به دست‌آوردند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت