پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۵۸:۰۱

شازند، میزبان جشنواره قرآنی استان مرکزی

فرماندار شازند گفت: چهارمین جشنواره قرآنی استان مرکزی گلهای محمدی ویژه پسران و گلهای فاطمی ویژه دختران با هدف تربیت قرآنی و نیز توسعه و ترویج معارف قرآن کریم در بین کودکان ۶ تا ۱۲ سال و نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال استان به میزبانی شهرستان شازند در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

فرماندار شازند مطرح کرد؛

شازند، میزبان جشنواره قرآنی استان مرکزی

جشنواره قرآنی استان مرکزی

شازند، میزبان جشنواره قرآنی استان مرکزی

غلامعباس میرزایی فرماندار شازند در گفتگو با پایگاه خبری شازند ما گفت: چهارمین جشنواره استانی قرانی گلهای محمدی ویژه پسران و گلهای فاطمی ویژه دختران در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف تربیت قرآنی و نیز توسعه و ترویج معارف قرآن کریم در بین کودکان ۶ تا ۱۲ سال و نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال استان به میزبانی شهرستان شازند برگزار خواهد شد.

فرماندار شازند در اشاره به مراحل اجرایی این جشنواره بیان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی استان، ثبت نام و سطح بندی جهت شرکت در جشنواره از نیمه دوم فروردین تا پایان خرداد ماه بوده و برگزاری کلاسهای آموزشی در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم، خوشنویسی و نقاشی از اول تیر ماه تا ۱۵ مرداد ادامه داشته و مرحله شهرستانی جشنواره در نیمه دوم مرداد ماه برگزار می شود.

میرزایی ادامه داد: مرحله استانی مسابقات جشنواره قرآنی ویژه نفرات برتر شهرستانها در نیمه اول شهریور در شهرستان شازند اجرا می شود و همایش پایانی و اختتامیه چهارمین جشنواره قرآنی و تجلیل از نفرات برتر کلیه رشته ها نیز در نیمه اول شهریور برگزار می شود.

وی یادآور شد: در شهرستان شازند هماهنگی نیروهای مردمی و اداری در حال انجام است و ان شاالله با حضور چشمگیر شرکت کنندگان  شهرستان شازند شاهد برگزاری جشنواره ای با شکوه و در شأن قرآن کریم باشیم.

پیش از این حجت الاسلام قربان پور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی از حضور ۷ هزار نفر شرکت کننده در این جشنواره خبر داده بود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت