جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۰۷:۵۷

سیلوی ‌خنداب با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریالی افتتاح شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: سیلوی شهرستان خنداب با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به مبلغ ۳ میلیارد تومان افتتاح شد.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی:

سیلوی ‌خنداب با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریالی افتتاح شد

سیلوی ‌خنداب

سیلوی ‌خنداب با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریالی افتتاح شد

سعید فرخی ظهر امروز در مراسم افتتاح سیلوی شهرستان خنداب با اشاره به افتتاح فاز نخست سیلو با ظرفیت 24 هزار تن اظهار داشت: امروز سیلوی شهرستان خنداب با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به مبلغ 3 میلیارد تومان افتتاح شد که یکی از طرح‌های کارآمد محسوب می‌شود.

وی افزود: این سیلوی نگهداری گندم در فاز نخست، ظرفیت جدیدی درراستای تسهیلات برای کشاورزان ایجاد می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی تصریح کرد: فاز نخست سیلو، ظرفیت نگهداری 12 هزار و 500 تن گندم و موقعیت اشتغالزایی برای 10 نفر به شکل فصلی را دارد، فاز دوم هم در برنامه بهره‌برداری قرار گرفته است.

فرخی بیان کرد: بخشی از اعتبارات این سیلو با تسهیلات طرح اشتغال روستایی فراهم شده که نشانگر تاثیرات مطلوب این طرح درراستای توسعه روستایی و گسترش اشتغال است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با همکاری بخش خصوصی و حمایت مسئولان همچنان شاهد افزایش ظرفیت سیلو و بهره‌برداری گسترده باشیم.

استان مرکزی در برداشت گندم رتبه دهم کشوری را دارد

مدیرکل غله و تعاونی استان مرکزی هم در این افتتاحیه گفت: پیش‌بینی تولید گندم و برداشت آن در سال جدید برای استان مرکزی بالای 250 هزار تن است.

وی افزود: حدود 250 هزار تن گندم هم از سال گذشته در انبارها موجود بوده و تا این لحظه حدود 30 هزار تن خریداری شده که این خرید تا پایان شهریور ادامه دارد.

حسنی خاطرنشان کرد: استان مرکزی در برداشت گندم رتبه دهم کشوری را دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت