چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۰۶:۱۶

سپاه در کنار کارگران استان مرکزی قرار دارد/ برخی دستگاه‌ها در اجرای اصل ۴۴ کوتاهی کردند

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه در بحث کارگری سپاه در کنار کارگران استان قرار دارد، گفت: در اصل ۴۴ قانون اساسی در بحث واگذاری‌ها برخی از دستگاه‌ها وظیفه خود را انجام ندادند و آن کوتاهی‌ها سبب ایجاد مشکل برای برخی از واحدهای صنعتی شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد

سپاه در کنار کارگران استان مرکزی قرار دارد/ برخی دستگاه‌ها در اجرای اصل ۴۴ کوتاهی کردند

کارگران استان مرکزی

سپاه در کنار کارگران استان مرکزی قرار دارد/ برخی دستگاه‌ها در اجرای اصل ۴۴ کوتاهی کردند

به نقل از تسنیم، سردار محسن کریمی در مراسم پاسداشت هنر انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری کنگره 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی اظهار داشت: امسال برگزاری کنگره 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی را پیش‌رو داریم و انتظار داریم در این راستا هنرمندان بسیجی و انقلابی در تمام زمینه‌ها با تمام توان هر کمکی که می‌توانند را انجام دهند.

وی افزود: هنرمندان بسیجی و انقلابی می‌توانند طرح و پیشنهادات خود را در تمام زمینه‌ها به دبیرخانه بنیاد حفظ آثار ارائه دهند، این موضوع یک اقدام مهم فرهنگی است و همه باید کمک کرده تا نهایت بهره‌برداری برای تغییر وضعیت فرهنگی استان داشته باشیم. هدف ما حمایت از هنرمندان استان مرکزی است، هویت بسیاری از اقدامات ما فرهنگی بوده و تمایل داریم که از تمام ظرفیت موجود در استان استفاده کنیم و به هنرمندان استان خودمان متکی باشیم.

کریمی بیان کرد: ما باید به منظور اینکه بتوانیم با زبان هنر ارزش‌های انقلابی و اسلامی را به جامعه نشان دهیم و از تمام ظرفیت و توان به ویژه در جوانان استفاده کنیم. فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از مظلوم است، در بحث کارگری سپاه در کنار کارگران استان قرار دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: سپاه موضوعات را با نگاهی واقع‌بینانه می‌بیند، اعتقاد ما این است که در اصل 44 قانون اساسی در بحث واگذاری‌ها برخی از دستگاه‌ها وظیفه خود را انجام ندادند و آن کوتاهی‌ها سبب ایجاد مشکل برای برخی از واحدهای صنعتی شد.

وی با اشاره به اینکه حمایت از هنرمندان استان در دستور کار سپاه روح‌الله استان مرکزی است، گفت: تلاش بر این است که در انجام برنامه متکی بر هنرمندان داخل استان باشیم.

کریمی با تاکید بر اینکه برای بیان ارزش های انقلاب به جامعه و نسل جوان به زبان هنر نیازمند هستیم، افزود: در این راستا لازم است هنرمندان بسیجی برای ایام مختلف سال به ویژه هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی لازم را برای تولیدات فاخر داشته باشند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: موضوعات کارگری تخصصی است و در حال حاضر اشکالاتی پیش آمده و از یک طرف تحریم‌های اقتصادی مشکل ایجاد کرده و از طرف دیگر هم سو مدیریت‌ها سبب بروز مشکل شده و در نهایت این چنین مشکلات ایجاد شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت