دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۵۷:۵۶

سه طرح عمرانی در شهرستان اراک به بهره برداری رسید

همزمان با ششمین روز از هفته دولت،سه طرح عمرانی و خدماتی روز سه شنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و فرماندار شهرستان اراک به بهره برداری رسید.

سه طرح عمرانی در شهرستان اراک به بهره برداری رسید

طرح عمرانی

سه طرح عمرانی در شهرستان اراک به بهره برداری رسید

به نقل از ایرنا، مرکز جامع سلامت روستای هزاوه از توابع بخش مرکزی اراک با زیربنای 550 متر مربع در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر هشت ملیارد و 500 میلیون ریال یکی از طرح های هفته دولت است که امروز به بهره برداری رسید.
همچنین مرکز خدمات جامع سلامت روستای جیریا از توابع بخش ساروق نیز با زیربنای 90 مترمربع و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال بهره برداری رسید.
طرح آبرسانی به روستای مشهدالکوبه نیز با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
در حاشیه این آیین نیز عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی و حسین بختیاری فرماندار شهرستان اراک با خانواده های معظم شهیدان مهدی قلی فرجی و حجت الله بهادرستانی در روستای طور سینا دیدار کردند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی در این آیین با اشاره به اینکه تقویت بنیه اقتصادی روستائیان محور برنامه های دولت تدبیر و امید است، بیان کرد: بیکاری جامعه روستایی به خصوص جوانان یکی از دلایل عمده خالی شدن روستاها از سکنه است که اصلاح این روند در دستور کار مدیریت ارشد استان در چهار سال گذشته قرار داشت.
عزیز فیلی افزود: شناخت قابلیت های حوزه روستایی سرمایه ارزشمندی در دست مدیران اجرایی است که باید با بهره گیری از آن بستر تحول در این مناطق و ارتقای جایگاه روستاها را فراهم شود.
شهرستان اراک مرکز استان مرکزی بیش از 650 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت