چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۲۵:۱۳

سهم اعتبارات ورزشی استان مرکزی افزایش می‌یابد

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم استان از سرانه ورزشی از ۹ میلیارد تومان به ۵۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

نماینده مردم ساوه:

سهم اعتبارات ورزشی استان مرکزی افزایش می‌یابد

اعتبارات ورزشی استان مرکزی

سهم اعتبارات ورزشی استان مرکزی افزایش می‌یابد

به نقل از تسنیم، محمدرضا منصوری ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های در حال اجرا ورزشی ساوه با اشاره به درآمد شهرداری این شهرستان اظهار داشت: سهم شهرداری‌ها به صورت ماهیانه از سهم مالیات ارزش افزوده برخوردار می‌شوند و به حساب آنها واریز می‌شود و آموزش و پرورش نیز سهمی دارند که به نسبت سهمی که دارند ماهیانه واریز می‌شود.

وی افزود: سهم 27 صدم درصد از 9 درصد از درآمدی ناشی از مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش و آموزش و پرورش تخصیص می‌یابد که در حال حاضر 20 درصد آن بیشتر محقق نشده است.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر شهرستان با توجه به شاخص‌هایی دارد منتاسب با شاخص‌هایی که دارد سهمی به آن شهرستان اختصاص می‌باید.

منصوری  بیان کرد: سالانه 1400 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به ورزش کشور اختصاص یافته که در اختیار وزیر قرار می‌گیرد که رقم قابل توجهی است.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال ارائه طرحی هستند که این میزان مبلغ تخصیص یافته به حوزه ورزش به صورت استانی توزیع می‌شود که با این حساب سهم هر استانی با توجه به شاخص‌های آن واریز می‌شود که سهم استان مرکزی و شهرستان‌های ساوه با توجه به شاخص‌هایی که دارند افزایش می‌یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هم اکنون سهم استان از 9 میلیارد تومان به 50 میلیارد تومان افزایش می‌یابد و با توجه به اینکه سرانه فضای ورزشی در ساوه و زرندیه پایین است که با پیگیری‌های انجام شده و جذب اعتبارات ملی و استانی هم اکنون احداث چهار سالن وزرشی در دستور کار قرار دارد.

منصوری عنوان کرد: امیدواریم با جذب اعتبارات و مشارکت خیران به منظور توسعه سرانه فضای ورزشی بتوانیم استعدادهای جوانان این شهرستان را شکوفا کنیم و همچون گذشته در میادین ورزشی افتخار آفرینی کنیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت