سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۵۴:۳۶

سند ۲۰۳۰، ‌سند انحرافی است

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی با بیان اینکه سند ۲۰۳۰، ‌سند انحرافی است، گفت:‌‌‌ آموزش و پرورش باید حواسش باشد اجرای آن خلاف شرعی و قانونی است‌.

امام جمعه ساوه:

سند ۲۰۳۰، ‌سند انحرافی است

امام جمعه ساوه

سند ۲۰۳۰، ‌سند انحرافی است

به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تقدیر از حضور حداکثری مردم در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مشارکت گسترده مردم در همه صحنه‌ها تقویت معنویت، کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد و از همه مهم‌تر اتحاد و همبستگی مردم و مسئولان سبب یاس و نا امیدی دشمن شده بنابراین باید از همه فرصت‌های به دست آمده در راستای اتحاد و انسجام مردم استفاده کنیم.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: باتوجه به وضعیت منطقه و سفر ترامپ مباحث گوناگونی مطرح است باید تلاش کنیم عید فطر و راهپیمایی روز قدس امسال را با شکوه‌تر و قوی‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم زیرا حضور حداکثری مردم انسجام ملی و پاسداری از ارزش‌های نظام را نشان می‌دهد.

حسینی بیان کرد: ما مخالف دولت نیستیم زیرا دولتی که امضاء و تایید رهبری را دارد دولت اسلامی است و باید حمایت شود، تضعیف دولت تضعیف نظام بوده وهمچنان که حفظ نظام از واجبات است تضعیف دولت و نظام حرام است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل بحث سند 2030 است که یک سند انحرافی است و سازمان ملل برای این کارها تشکیل شده، آموزش و پرورش باید حواسش باشد اجرای آن خلاف شرعی و قانونی است و جمهوری اسلامی تسلیم این مسائل نمی‌شود.

امام جمعه ساوه خاطرنشان کرد: همچنین از مباحث مورد بحث در این جلسه بحث طرح اوقاغت فراغت است، طرح اوقاغت فراغت فرصت مناسبی است تا دستگاه‌های فرهنگی به عنوان متولی این کار تلاش کنند و دستگاه‌های دیگر هم باید به کمک دستگاه‌های فرهنگی بیاند.

‌حسینی بیان کرد: جوانان و نوجوانان سرمایه های این نظام هستند، نه سرمایه مالی بلکه سرمایه مالی و باید در راستای حمایت از این نیروی انسانی بکار گرفته شود، شهرداری و شورای شهر ساوه در چند سال اخیر اقدمات خوبی در این زمینه انجام داده‌اند که قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: در بحث غنی سازی اوقاغت فراغت ما فرصت‌های خوبی داریم و و باید از این فرصت‌ها در راستای نشاط و تعالی فرزندانمان استفاده کنیم با توجه به معضلات اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله گسترش مراکز تفریحی و احداث پارک بانوان در مناطق مختلف جز اولویت‌های شورای شهر در تخصیص بودجه قرار گیرد.

امام جمعه ساوه با بیان اینکه شجاعت و جسارت در مدیریت یک اصل است گفت: به همین منظور باید کارهای جزیی را کنار بگذاریم و در اجرای کارها اهم و فعل اهم مدنظر باشد.

‌حسینی تصریح کرد: در طرح اوقاغت فراغت با محوریت مساجد وکانون‌های فرهنگی و دیگر مراکز فرهنگی باید حول چند محور از جمله تمرکز بر مناطق محروم، ستادی مبنی بر ساماندهی طرح اوقاغت فراغت و برگزاری کلاس‌ها به صورت تخصصی باشد.

تشکیل کمیته در مناطق محروم به ریاست معاون فرماندار، ارتقاء سطح بهداشتی و مراکز فرهنگی و مذهبی در مناطق حاشیه و راه‌اندازی سرای محله برخی از مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان بود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت