یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۱۷:۵۴

سند کاهش طلاق در استان مرکزی تدوین شد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی گفت: سند کاهش طلاق در استان مرکزی تدوین شد.

سند کاهش طلاق در استان مرکزی تدوین شد

سند کاهش طلاق در استان مرکزی

سند کاهش طلاق در استان مرکزی تدوین شد

به نقل از خبرگزاری تسنیم،حجت‌الله درودگر ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره نحوه تعامل با سایر دستگاه‌های متولی پیشگیری از وقوع جرم در راستای پرهیز از موازی کاری اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم یک ضرورت ملی و اجتناب ناپذیر برای کشور در شرایط فعلی است.

وی عنوان کرد: به طور قطع در حوزه پیشگیری از وقوع جرایم در جامعه، نیازمند توجه تمامی دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی برای فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی مردم هستیم.

درودگر اضافه کرد: سال گذشته دو سند همکاری بین دفتر امور اجتماعی استانداری و معاونت اجتماعی و پیشگیری وقوع جرم دادگستری استان مرکزی جهت همکاری متقابل تنظیم شده است.

وی افزود: بر اساس این سند وظایف همه دستگاه‌ها در راستای آسیب‌های موجود مشخص شد و همچنین سندی مجزا برای کاهش طلاق هم تنظیم شده است.

درودگر تصریح کرد: نظارت بر اجرای این اسناد برعهده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بود که بر این اساس بازرسی‌های متعدد  از عملکرد آنان انجام گرفت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی خاطرنشان کرد: تمامی اشکالات و نواقص سندها مشخص شده که برای ادامه طرح تصحیح شود و برای سال آینده در حال تنظیم 3سند با موضوعات مذکور به علاوه موضوع حاشیه‌نشینی هستیم که خوشبختانه  تا اندازه زیادی برای تعامل و هماهنگی با دیگر ارگان‌ها موفق بوده‌ایم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت