شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۸:۴۴:۱۲

سمن‌های استان مرکزی نقش مهمی در کنترل ویروس کرونا ایفا کردند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: سازمان های مردم نهاد در موفقیت استان برای کنترل ویروس کرونا نقش تاثیرگذاری ایفا کردند و تجربه‌های خوبی کسب کردند که باید از آن‌ها به نحو مطلوب استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

سمن‌های استان مرکزی نقش مهمی در کنترل ویروس کرونا ایفا کردند

«بهروز اکرمی» روز شنبه در آیین تجلیل از بازرسان سمن‌های استان افزود: اعضای سازمان های مردم‌نهاد با دل و جان برای هدف خود کار می‌کنند و کاری که توام با این مشخصه باشد نتیجه بخش و اثر گذار است.

وی اظهار داشت: اعضای سمن‌ها دلسوزانه و بدون هیچ چشمداشتی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و کمک به آگاهی بخشی جامعه در سه ماه اخیر فعالیت‌های قابل قبولی انجام دادند.

وی ضمن تقدیر از کادر بهداشت و درمان اظهار داشت: تصمیم‌گیری به موقع، اتخاذ تصمیم‌های سخت و نداشتن مرزبندی، سه مولفه در کمک به کنترل  و مهار بیماری کووید ۱۹ در استان مرکزی است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی نیز گفت: سمن‌ها ظرفیت خوبی برای ایفای نقش در مسایل اجتماعی دارند و در شرایط شیوع ویروس کرونا توانستند در کنار بخش دولتی نقش فعالانه‌ای داشته باشند.

احمد سجادی افزود: بخش دولتی به تنهایی قادر به مبارزه علیه ویروس کرونا نیست و تشکل‌های مردم‌نهاد می‌توانند بهترین همراه و یاور دولت باشند.

وی اظهار داشت: سمن‌ها همراه و دوشادوش دستگاه‌های اجرایی استان برای خدمت رسانی بهداشتی فعالیت دارند و با بهره‌گیری از ظرفیت آنان می‌توان در مبارزه با ویروس کرونا موفقیت‌هایی بزرگی کسب کرد.

۴۰۰ سازمان مردم نهاد در بخش‌های مختلف سلامت، خیریه، فرهنگی، محیط زیست و امور اجتماعی در نقاط مختلف استان مرکزی فعال هستند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت