جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۲۷:۵۷

سلیمی: ‌‌۷۵درصد ‌پیام‌های تهییج اغتشاش از کانال‌های وابسته به آمریکا، انگلیس و عربستان منتشر شد‌

سلیمی: ‌‌۷۵درصد ‌پیام‌های تهییج اغتشاش از کانال‌های وابسته به آمریکا، انگلیس و عربستان منتشر شد‌

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس؛

سلیمی: ‌‌۷۵درصد ‌پیام‌های تهییج اغتشاش از کانال‌های وابسته به آمریکا، انگلیس و عربستان منتشر شد‌

اغتشاش

سلیمی: ‌‌۷۵درصد ‌پیام‌های تهییج اغتشاش از کانال‌های وابسته به آمریکا، انگلیس و عربستان منتشر شد‌

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در تجمع مردمی علیه آشوبگران اغتشاشات اخیر اظهار داشت: امروز همه مردم با زمان‌شناسی در این موقعیت حساس به میدان آمدند و یک‌صدا، یکپارچه و مصمم با همان شور و شعور روزهای اول انقلاب از نظام دفاع کردند و از شما به‌عنوان دشمنان خود بیزار هستند و امروز روز تجدید بیعت با شهدا، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است و اگر کسی تصور کرده می‌تواند با عملیات ایذایی ملت را از مسیر انقلاب منحرف کند قطعاً اشتباه می‌کند و مردم امروز با حضور خود بساط آشوب‌گران را جمع می‌کنند.

وی افزود: آشوبگر معترض نیست بلکه خیانتکار و جنایتکار است و کشتن انسان‌های بی‌گناه و تخریب اموال عمومی ربطی به اعتراض ندارد. امروز همه با گرایش‌های سیاسی مختلف با حضور خود از آشوبگران اعلام بیزاری کردند، بنابراین کسانی که در خیابان‌ها آشوب به‌پا، و اموال عمومی مردم را تخریب کردند سربازان رژیم صهیونیستی هستند زیرا رئیس جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی از آنها حمایت می‌کنند.

سلیمی عنوان کرد: گلایه‌های امروز مردم بحق است و باید از مسیر قانون پیگیری شود و از دولت درخواست داریم گلایه‌های مردم را بشنود و با تمام امکانات خود برای برطرف کردن آنها تلاش کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اقرار سران آمریکا درباره آموزش و سازماندهی 5 هزار نفر برای شبکه‌سازی در کشور گفت: کسی با آزادی مخالف نیست اما نباید اجازه دهیم هر کسی از جمله منافقین و سلطنت‌طلب‌ها در فضای مجازی جولان دهند و وزیر اطلاعات و وزیر ارتباطات باید مراقبت بیشتری از فضای مجازی داشته باشند.

وی تصریح کرد: با وجود تذکرات مکرر مقام معظم رهبری درباره راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات همچنان شاهد اقدامی مناسب در این باره نیستیم و مأیوس کردن مردم در شبکه‌های اجتماعی از طرف دشمنان کلید خورده و براساس اطلاعات و آمار موجود 75 درصد از پیام‌های تهییج‌کننده مردم از کانال‌های وابسته آمریکا، انگلیس و عربستان منتشر شده است.

سلیمی افزود: برخی از نفوذی‌ها با تسخیر سرپل‌های اقتصادی و سیاسی مسبب مشکلات اقتصادی امروز شده‌اند و همه باید بدانند هر کجا در کشور مدیریت در دست نیروهای انقلابی بوده موفق عمل کردیم و گاهی از اوقات با بی‌دقتی برخی پست‌ها را به افراد سکولار و لیبرال وطنی داده‌ایم که مشکل‌ساز نیز شده است.

دبیر کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به کور بودن رسانه‌های غربی در ندیدن جمعیت راهپیمایی‌های امروز مردم ایران در بیعت مجدد با رهبری گفت: مردم همه با هم پشتیبان رهبری هستند و اجازه جولان ضدانقلاب در فضای موجود جامعه را نمی‌دهند و نفوذی‌ها و مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی با اصل نظام و حتی با اصل اسلام نیز مخالف هستند و به همین سبب با شعار علیه قرآن و اسلام به مساجد، حسینیه‌ها و تکایا حمله می‌کنند و قرآن را به‌آتش می‌کشند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت