جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۲۹:۳۳

سلطنت‌طلب‌ها به دنبال تطهیر و بزک کردن رژیم شاهنشاهی/بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی در میان دعوای جناح‌‌های سیاسی فراموش شده است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برخی سلطنت طلب ها در عرصه رسانه و فضای مجازی تصویر ناجوانمردانه‌ای از انقلاب ارائه می‌کنند، خاندان پهلوی را به رخ مردم می‌کشند و به دنبال بزک کردن و تطهیر رژیم شاهنشاهی هستند.

سلطنت‌طلب‌ها به دنبال تطهیر و بزک کردن رژیم شاهنشاهی/بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی در میان دعوای جناح‌‌های سیاسی فراموش شده است

سلطنت‌طلب‌ها به دنبال تطهیر و بزک کردن رژیم شاهنشاهی

سلطنت‌طلب‌ها به دنبال تطهیر و بزک کردن رژیم شاهنشاهی/بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی در میان دعوای جناح‌‌های سیاسی فراموش شده است

به نقل از فراهان خبر؛ احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در همایش یاران انقلاب در فراهان گفت: امنیت را مدیون شهدا هستیم، مسئولانی که در این کشور تصمیم ساز هستند، مسئولیتی سنگینی به عهده دارند.

وی افزود: در بین دعوای جناح های سیاسی بازگویی دستاوردهای انقلاب به فراموشی سپرده شده است، دشمنان به دنبال بزرگنمایی عقب‌ماندگی‌ها هستند، این در حالی است که پیشرفت‌های زیادی در کشورمان با وجود تمام دشمنی‌ها حاصل شده است.

سلطنت طلب ها به دنبال تطهیر و بزک کردن رژیم شاهنشاهی

امیر آبادی اظهار کرد: برخی سلطنت طلب ها در عرصه رسانه و فضای مجازی تصویر ناجوانمردانه‌ای از انقلاب ارائه می‌کنند و حتی خاندان پهلوی را به رخ مردم می‌کشند و به دنبال بزک کردن و تطهیر رژیم شاهنشاهی هستند.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برخی با بی‌انصافی قضاوت‌های نادرستی در مورد دستاوردهای انقلاب دارند و ما وظیفه داریم در مقابله با این موضوع دستاوردهای انقلاب را برای جوانان بازگو کنیم.

پیشرفت‌های پیش و پس از انقلاب اسلامی با یکدیگر قابل مقایسه نیست

وی ادامه داد: در دوران طاغوت با جمعیت ۳۲ میلیون، ۶ میلیون بشکه نفت از ایران صادر شد، اما عمران و آبادانی در کشور وجود نداشت، پیشرفت‌های پیش و پس از انقلاب اسلامی با یکدیگر قابل مقایسه نیست. قبل از انقلاب ۸۰ هزار مستشار آمریکایی در کشور بودند که از کشور ما حقوق می گرفتند.

امیرآبادی با اشاره به وضعیت ارتش ایران در رژیم طاغوت اظهار کرد: در آن دوره نیروهای ارتش بدون اجازه مستشاران آمریکایی حق باز و بسته کردن تجهیزات نظامی را نداشتند، اما اکنون پیشرفته ترین سلاح‌ها در ایران ساخته می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دشمن با هجمه های فراوان همه توان خود را برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته است، اما با این دشمنی ها پیشرفت های خوبی در کشور صورت گرفته است.

وی بیان کرد: با وجود تمام پیشرفت‌ها در کشورمان، هنوز مشکلاتی داریم، مردم از فساد و تبعیض گلایه دارند. باید باید با فقر و فساد و تبعیض در این مملکت مبارزه شود و این مشکلات ریشه کن شود و برای مقابله با این معضلات، مسئولان باید از خود آغاز کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: مسئولان اگر پاک‌دست و سالم باشند، اجازه نمی دهند در کشور فساد و اختلاس صورت بگیرد.

اولویت مسئولان؛ مسئله اشتغال است

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال در کشور بزرگترین مجاهدت است، اظهار کرد: اولویت مسئولان کشور در حال حاضر مسئله اشتغال است که همه دستگاه ها باید برای اشتغال جوانان تلاش کنند، بیکاری ریشه بروز مشکلات اجتماعی و عامل افزایش آسیب های اجتماعی است.

بانک ها از مجلس و دولت فرمانبرداری نمی کنند

امیر آبادی بیان کرد: نباید اجازه بدهیم که دستاوردهای انقلاب سیاه نمایی شود، دشمن سیلی خورده از انقلاب که منافع خود را درخطر می بینند می خواهد با بیان مشکلات مردم را مایوس کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: پمتاسفانه تجمل گرایی و اشراف گرایی در حال رخ دادن است و زمینه برای دست اندازی به بیت المال فراهم شد. اغلب اختلاس و دست درازی ها به بیت المال از طریق بانک ها صورت می گیرد، افرادی با نفوذ در بانک ها وام های کلان گرفته و این وام ها پرداخت نشد.

وی بیان کرد: بانک ها از مجلس و حتی دولت فرمانبرداری نمی کنند و اغلب مشکلات ما از بانک های خصوصی است، البته با این مفسدان اقتصادی در کشور برخورد شده است که متاسفانه بازگو نمی شود و دشمن از این مسئله سوء استفاده می کند و با دامن ردن به این مسائل مردم را مایوس می کند.

اراده مردم، استکبار را مغلوب خود می کند

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: ترامپ ۵۰۰ میلیارد دلار ثروت عربستان را بُرد، با وجود درآمدها و ثروت های نفتی در این کشور شاهد فقر در منظقه شرق عربستان هستیم، دشمن می خواهد در کشور ما هم این وضعیت حاکم باشد و ثروت ما را هم به جیب بزند اما ملت ایران اجازه نمی دهند که بر ما سیطره داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: ما بزرگمردان بزرگ تاریخ این کشور از ستارخان تا امیرکبیر را فراموش نمی کنیم که در برابر استکبار ایستادند، امام(ره) هم با همراهی مردم تاریخ ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد.

وی تصریح کرد: اصل مهم در این کشور مردم هستند، مردم به این نظام علاقه مند هستند و اراده مردم بر همه اراده ها غالب است و استکبار را مغلوب خود می کند.

امیر آبادی بیان کرد: قبل از انقلاب مردم هیچ دخالتی در تعیین سرنوشت خود نداشتند و شاه نمایندگان مردم را در مجلس تعیین می کرد اما در نظام جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی حکم فرما است و اراده مردم تعیین کننده است.

در اغتشاشات اخیر مردم با بصیرت حق را تشخیص دادند

نماینده مردم قم در مجلس گفت: در اغتشاشات اخیر مردم با بصیرت حق را تشخیص دادند و هوشیاری مردم آب بر آتش جنگ محاسباتی دشمن ریخت به طوری که آمریکایی‌ها دچار محاسبات غلط شدند.

وی با اشاره به اینکه ملت در مسیر انقلاب، خون ها داده است و زیر بار فشار دشمن نمی رود، خاطر نشان کرد: این ملت تا آخرین قطره مقاومت می کند و پیروزی در این میدان وعده الهی است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت