سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۴۸:۰۸

سلاح ایمان و تقوا قدرتمندترین ارتش‌های جهان را هم مغلوب می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رشادت‌ها و موفقیت‌های سردار شهید سلیمانی در مقابله با دشمنان اسلام، نشانگر آن است که ایمان و تقوا قدرتمندترین ارتش‌های جهان را هم مغلوب خود می کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

سلاح ایمان و تقوا قدرتمندترین ارتش‌های جهان را هم مغلوب می‌کند

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: آنچه که همواره سردار شهید سلیمانی را در برابر دشمن قدرتمند می‌ساخت، بهره گیری از ایمان، ولایتمداری و شجاعت بود و با اینکه این شهید بزرگوار و بسیاری از شهدای انقلاب اسلامی در هیچ دانشگاه نظامی تحصیل نکرده بودند، اما عملیات‌های بزرگ و موفقی را در برابر دشمن به انجام رساندند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: این رزمندگان بزرگ که برای دفاع از اسلام در عراق و سوریه جانفشانی کردند، نقش مؤثری در تحقق این هدف والا داشتند و کار بزرگ آنها غیرقابل انکار است. ولایت‌مداری و اخلاص خصوصیت بارز سردار شهید سلیمانی بود که این مهم باید در جامعه اسلامی نهادینه شود.

دری نجف آبادی بیان کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی همچنین نقش مؤثری در شکست نقشه‌های پلید رژیم غاصب صهیونیستی که سودای تحقق طرح نیل تا فرات را در سر داشت، ایفا کرد و دشمن را سر جای خود نشاند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: دشمن باید بداند که امت اسلامی ایران همواره راه مقاومت و راه شهید سلیمانی‌ها را ادامه خواهند داد و نمی‌تواند با جنایت و اقدامات تروریستی خواسته‌های پلید خود را محقق سازد، چراکه این امت هر روز بیش از پیش متحد خواهند بود.

وی تصریح کرد: امروز آحاد امت اسلامی ایران و به ویژه جوانان، ادامه دهنده راه پرافتخار سردار شهید سلیمانی هستند و دشمن بداند که جبهه مقاومت، قوی‌تر از همیشه در برابر ظلم و استکبار می‌ایستد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: شب گذشته پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق به پاسخ به اقدام جنایتکارانه دشمن در به شهادت رساندن سردار سلیمانی مورد حمله موشکی قرار گرفت که اقدامی شایسته بود و دشمن بداند که ما هرگز از مقاومت دست نمی کشیم.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت