یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۸:۱۴:۱۸

سفر مخفیانه ترامپ به عراق ذلت‌بار بود/ سیاست‌های آمریکا در منطقه شکست‌خورده است

امام‌جمعه فرمهین گفت: خود ترامپ اذعان دارد که سفر مخفیانه او به عراق ذلت‌بار است و باوجود ۷ هزار میلیارد دلاری که در منطقه هزینه کرد حال باید مخفیانه به عراق سفر کند.

امام جمعه فرمهین:

سفر مخفیانه ترامپ به عراق ذلت‌بار بود/ سیاست‌های آمریکا در منطقه شکست‌خورده است

به نقل از فراهان خبر، حجت‌الاسلام فیض کرمیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه فرمهین ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله شاهرودی گفت: آیت‌الله هاشمی شاهرودی در مدت عمر خود خدمات بسیاری به‌نظام کرد و زحمات بسیاری  برای نظام اسلامی کشید و از هرگونه حزب و گروه‌های سیاسی جدا بود و در خط ولایت بود.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی شاهرودی یک کارگزار وفادار برای نظام بود، در طول انقلاب اسلامی افراد بسیاری بر قطار انقلاب سوار شدند و پیاده شدند، افرادی که توانستند در مسیر انقلاب پایدار باشند به سرمنزل مقصود رسیدند و در تاریخ انقلاب نام این افراد همیشه می‌درخشد و این ارزشمند است.

فیض کرمیان افزود: صراط مستقیم، راه انقلاب اسلامی است و هر که در مسیر قرار گیرد خود را ملزم به خدمت به مردم می‌کند و برای پیشبرد انقلاب اسلامی از هیچ اقدامی فروگذار نیست.

امام‌جمعه فرمهین اظهار کرد: مسئولان باید مردم را به آینده امیدوار کنند و زمینه نشاط برای مردم بخصوص نسل جوانان را فراهم کنند.

وی ادامه داد: امروز دشمنان این نظام با حربه اقتصادی به دنبال ضربه به این نظام هستند، رهبر معظم انقلاب فرمود؛ « سال ۹۸ آبستن حوادث است» و هشدارهای لازم را دادند، همه باید هوشیار باشیم.

فیض کرمیان گفت: با نزدیکی به ایام انتخابات، کاندیدا تبلیغات خود را آغاز می‌کنند، همه این فعالیت‌ها باید در راستای عزت نظام جمهوری اسلامی باشد،

امام‌جمعه فرمهین اظهار کرد: افراد که راه استکبار را در پیش داشته باشند، خدا آن‌ها را ذلیل می‌کند اما افرادی که راه اسلام و انقلاب را انتخاب کردند همواره در اوج عزت و اقتدار هستند.

وی گفت: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه عزت و اعتبار ویژه و رابطه برادری و دوستی با همسایگان خود دارد.

فیض کرمیان افزود: خود ترامپ اذعان دارد که سفر مخفیانه او به عراق ذلت‌بار است و باوجود ۷ هزار میلیارد دلاری که در منطقه هزینه کرد حال باید مخفیانه به عراق سفر کند.

وی گفت: سیاست‌های آمریکا در منطقه ما شکست‌خورده است به پشتوانه جمهوری اسلامی، کشور عراق باوجود فشارهای آمریکا اعلام می‌کند که ما حاضر نیستم که مناسبات و روابط خود را با کشور ایران قطع کنیم.

امام‌جمعه فرمهین بیان کرد: بر اساس گفته‌های ترامپ کشور آمریکا سالانه ۴.۵ میلیارد دلار به صهیونیست کمک می‌کنیم که بتواند خود را اداره کند، اگر دلارهای آمریکا نباشد رژیم صهیونیستی نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد و این نشان از شکست استکبار است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند نعمت را بر ما تمام کرده است ما در اوج عزت هستیم و نباید ترسی از استکبار جهانی به خود راه دهیم.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت