سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۵۵:۰۹

سفر اسد به ایران نشانه شکست سیاست‌های آمریکا و نوکرانش است

امام‌جمعه موقت تفرش به دیدار بشار اسد با امام خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: این سفر نشانه پیروزی جبهه مقاومت در منطقه است که همانند یک بمب در دنیا صدا کرد. این سفر نشانه اقتدار منطقه‌ای ایران و شکست سیاست‌های آمریکا و نوکرانش است.

امام جمعه موقت تفرش:

سفر اسد به ایران نشانه شکست سیاست‌های آمریکا و نوکرانش است

به نقل از ندای تفرش، حجت‌الاسلام طیبی امام‌جمعه موقت تفرش در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به آیه ۱۰ سوره ملک گفت: اعتراف دیرهنگام به گناهان فایده‌ای برای انسان ندارد و سبب خسران در روز جزا می‌شود.

طیبی با اشاره به وصیت‌نامه شهید مؤیدی از شهدای شهرستان تفرش، اظهار کرد: این شهید نوجوان در وصیت‌نامه خود گفته است«خداوندا می‌خواهم مرگم شهادتم باشد همانند ابا عبدالحسین(ع) یعنی سرم از تنم جدا شود؛ همانند رجایی بدنم در آتش دنیا بسوزد تا از آتش آخرت در امان باشم؛ دوباره زنده شوم و شهید شوم همانند بهشتی» برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید شهرستان تفرش در تاریخ ۲۲ اسفندماه در مصلی ولایت تفرش از دیگر مواردی بود که وی بدان اشاره کرد.

امام‌جمعه موقت تفرش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفارش امام زمان(عج) به شیعیان گفت: امام زمان(عج) به شیعیان سفارش کرده است «از خداوند بترسند و تقواپیشه کنند. ظهور به تأخیر نمی‌افتد مگر به سبب اعمال ناپسندی که از شیعیان سر می‌زند.» امام زمان(عج) در دوران غیبت از همه اعمال شیعیان باخبر است.

طیبی با بیان مفهوم یاد شهید از منظر امام خامنه ای، اضافه کرد: یاد شهید به معنای تکریم مجاهد فی سبیل الله، تکریم جهاد، ایثار، شهادت و تشویق دیگران به ادامه راه شهیدان و ایثارگران است.

وی با یادآوری هفته منابع طبیعی گفت: در این هفته می توان به مصرف درست از آب، منابع طبیعی، درختکاری در جهت حفظ هوای پاک و محیط زیست، حفظ و ذخیره‌سازی آب‌های زیرزمینی اهتمام ورزید.

خطیب نماز جمعه تفرش به دیدار بشار اسد با امام خامنه‌ای اشاره و بیان کرد: این سفر نشانه پیروزی جبهه مقاومت در منطقه است که همانند یک بمب در دنیا صدا کرد. این سفر نشانه اقتدار منطقه‌ای ایران و شکست سیاست‌های آمریکا و نوکرانش است.

طیبی در خصوص بیانات امام خامنه‌ای در خصوص مسئله خانواده، افزود: دشمن بشریت یعنی جریان سرمایه‌داری و صهیونیسم بین‌المللی از حدود ۱۰۰ سال گذشته از طریق جنگ جمعیتی قصد نابودی خانواده و بنیان آن را داشته است.

وی ادامه داد: ازدواج سخت، ازدواج دیر و در سنین بالا، فرزند آوری کم و ازدواج سفید در جهت نابودی خانواده و رواج بی‌عفتی است. پس باید هوشیار بود.

امام‌جمعه موقت تفرش با اشاره به استعفای ظریف خاطرنشان کرد: این اقدام چیزی جز آب به آسیاب دشمن ریختن و نادیده گرفتن امنیت ملی و حساسیت اوضاع نیست.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت