یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۰۶:۵۱

سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی، سيلی راهبردی به صورت اسرائيل بود/بصیرت، ولایت‌مداری و استکبار ستیزی پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: انهدام F۱۶ اسرائیلی سیلی بسیار محکمی بود که نیروهای مقاومت به ‌صورت اسرائیل زدند و به آن‌ها فهماندند دوران بزن و دررو تمام‌شده است.

سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی، سيلی راهبردی به صورت اسرائيل بود/بصیرت، ولایت‌مداری و استکبار ستیزی پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن

سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی

سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی، سيلی راهبردی به صورت اسرائيل بود/بصیرت، ولایت‌مداری و استکبار ستیزی پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن

به نقل از نسل فردا؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اراک، با اشاره به حیات طیبه‌ انسان‌ها گفت: حیات طیبه‌ای که در قرآن و احادیث به آن اشاره‌شده همان عمل صالح است.

وی افزود: تقوا نیز نوعی از عمل صالح و مصداق حیات طیبه است، ادب و احترام به بزرگان نوعی از تقوا است؛ انحراف از تقوا، سقوط و انحطاط را در پی دارد.

بصیرت، ولایت‌مداری و استکبار ستیزی پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام‌جمعه اراک با اشاره حماسه‌آفرینی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم کشور و سراسر استان مرکزی ۲۲ بهمن تماشایی را پدید آوردند که از همه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

دری نجف‌آبادی راهپیمایی باشکوه مردم و مسئولان در ۲۲ بهمن را حاوی ۳ پیام مهم دانست و افزود: پیام اول حضور مردم در راهپیمایی به دشمنان این مرزوبوم، از آمریکا تا اسرائیل و از منافقین تا سعودی‌ها که فکر می‌کردند مردم از انقلاب و نظام خود دلسرد شده‌اند این بود که کور خواندید. مردم نشان دادند که مثل همیشه استکبارستیزند و به تبعیت از مولایشان سیدالشهدا علیه‌السلام هرگز زیر بار ظلم و ذلت نمی‌روند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی پیام دوم راهپیمایی را وفاداری مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی خواند و اظهار کرد: ملت غیور ایران اثبات کردند که علی‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی پای انقلاب، نظام، امام، رهبری و شهدا هستند و خواهند بود.

مسئولان به فکر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند‌

دری نجف‌آبادی پیام سوم را خطاب به مسئولان خواند و بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام روشنی را هم برای مسئولان داشت. اینکه مسئولان خود را امانت‌دار ملت بدانند، مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان را حل‌وفصل کنند. رفع محرومیت و بیکاری، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال، رونق بازار کار مولد و مفید، حمایت از سرمایه‌گذاری‌های سالم از بدیهی‌ترین وظایف مسئولان است. شعاردادن که کار نمی‌شود، با عمل ثابت کنند.

بهره‌گیری از ظرفیت شهرک های صنعتی استان، کشور را از واردات بیهوده بی‌نیاز می‌سازد

امام‌جمعه اراک با اشاره به مشکلات شهرستان اراک بیان کرد: آلودگی هوای اراک به‌عنوان یکی از کلان‌شهرهای کشور، مشکلات عدیده‌ای را برای مردم به وجود آورده است این معضل باید هرچه سریع‌تر حل شود، مسئولان مرتبط با حوزه محیط‌زیست، به فکر راهکاری اساسی باشند.

وی بیان کرد: استان مرکزی به‌عنوان قطب صنعت کشور دارای شهرک‌های صنعتی بسیاری است که می‌تواند کشور را از واردات بیهوده بی‌نیاز سازد و این امر مشروط به سرمایه‌گذاری‌های سالم و مولد و تلاش و همت مسئولان است.

سرنگونی جنگنده F۱۶ رژیم صهیونیستی، سيلي راهبردی به صورت اسرائيل بود

دری نجف‌آبادی در پایان به انهدام هواپیمای F۱۶ رژیم صهیونیستی توسط نیروهای مقاومت در سوریه اشاره و خاطرنشان کرد: انهدام F۱۶ اسرائیلی سیلی بسیار محکمی بود که نیروهای مقاومت به ‌صورت اسرائیل زدند و به آن‌ها فهماندند دوران بزن و دررو تمام‌شده است. امروز قدرت نیروهای مقاومت و حزب‌الله بیش‌ازپیش شده که خط و نشان بزرگی برای ایادی استکبار است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت