پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۰۹:۰۰

سرمایه‌گذاری در حوزه جوانان و نوجوانان اولویت فدراسیون تنیس است

دبیر فدراسیون تنیس گفت: این فدراسیون در حال حاضر به موضوع سرمایه‌گذاری در حوزه سنین جوانان و نوجوانان توجه ویژه‌ای نشان داده و این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است.

دبیر فدراسیون تنیس در اراک:

سرمایه‌گذاری در حوزه جوانان و نوجوانان اولویت فدراسیون تنیس است

فدراسیون تنیس

سرمایه‌گذاری در حوزه جوانان و نوجوانان اولویت فدراسیون تنیس است

به نقل ازتسنیم،کامیار کیمیایی ظهر امروز در حاشیه مجمع انتخابی رئیس هیئت تنیس استان مرکزی اظهار داشت: در 2 سال گذشته تیم تنیس جمهوری اسلامی ایران در جام دیویس در گروه دوم آسیا قرار دارد که نخستین برنامه فدراسیون تنیس کشور حفظ و ارتقای این جایگاه است.

وی افزود: در راستای صعود از گروه دوم به گروه نخست نیازمند تمرینات گسترده‌ای هستیم که فدراسیون تنیس این روند را آغاز کرده و قصد ماندن در گروه دوم را نداریم و همچنین در مسابقات سال آینده نیم نگاهی به گروه یک آسیا در جام دیویس داریم.

دبیر فدراسیون تنیس تصریح کرد: در حال حاضر این فدراسیون به موضوع سرمایه‌گذاری در حوزه سنین جوانان و نوجوانان توجه ویژه‌ای نشان داده است.

کیمیایی بیان کرد: یکی از برنامه‌های استعدادیابی فدراسیون تنیس همکاری با وزارت آموزش و پرورش است که در بسیاری از استان‌های کشور این فرآیند آغاز شده که امیدواریم هیئت تنیس استان مرکزی این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم در این آیین گفت: در سه سال گذشته هیئت تنیس استان مرکزی با سرپرستی اداره می‌شد و این موضوع سبب شد هیئت فاصله زیادی با دیگر هیئت‌های ورزشی استان پیدا کند که باید در اسرع وقت این عقب افتادگی‌ها جبران شود.

عابد حقدادی افزود: به سبب اینکه این ورزش رشته‌های مورد علاقه برای ورزشکاران مرد و زن است و امکان مدال آوری بسیاری هم دارد اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با تمام ظرفیت خود از ورزش تنیس حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت