جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۵:۵۲:۲۰

سردار ‌کریمی: باید اختلافات کور و برخی جناح‌بازی سیاسی را کنار گذشت

سردار ‌کریمی: باید اختلافات کور و برخی جناح‌بازی سیاسی را کنار گذشت

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی؛

سردار ‌کریمی: باید اختلافات کور و برخی جناح‌بازی سیاسی را کنار گذشت

سیره شهدا

سردار ‌کریمی: باید اختلافات کور و برخی جناح‌بازی سیاسی را کنار گذشت

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،سردار محسن کریمی ظهر امروز در نشست نمایندگان مجلس و فرمانداران و ائمه جمعه که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار شد با اشاره به ضرورت دفاع از نظام و ولایت فقیه اظهار داشت: حفظ نظام اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه نخستین و مهمترین وظیفه سپاه پاسداران و قوای مسلح کشور است بنابراین هرشخص یا گروهی بخواهد به این دو رکن و اصل مهم و اساسی نظام اسلامی ایران آسیب و خدشه‌ای وارد کند با پاسخی قاطع، کوبنده و دندان‌شکن از سوی این نهاد انقلابی روبرو می‌شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران سختی و گرانی را تحمل می‌کند اما از آرمان‌های به‌حق خود دست بر نمی‌دارد، افزود: ملت ایران روحیه بسیجی دارد و هرگاه احساس خطر کند با تمام وجود وارد صحنه دفاع از انقلاب می شود.

کریمی تصریح کرد: دشمن بداند نسل‌های مختلف انقلاب در دفاع از ارزش‌های دین و نظام تفاوتی با یکدیگر ندارند و مردم با همان صلابت و قدرتی که در دفاع مقدس در برابر دشمنان نظام ایستادگی کردند تا پای جان در برابر دشمنانی که ارزش‌های آنها را مورد حمله قرار دهند، خواهند ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: در جریان ناآرامی‌های اخیر و در مقابله با این اغتشاشات وحدت و همدلی تمامی دستگاه‌ها و نیروهای مسلح به خوبی قابل مشاهده بود اما همانطور که دشمنان نظام اسلامی همواره به دنبال توطئه‌ علیه نظام اسلامی هستند، مسئولان و نیروهای مسلح نیز برای مقابله با دشمنان باید وحدت را بین خود افزایش دهند.

سردار کریمی بیان کرد: بنابراین باید اختلافات کور و برخی جناح بازی سیاسی را کنار گذشت و همه تحت لوای ولایت فقیه رسیدگی به امور کشور و مردم را در دستور کار قرار دهیم چراکه کشور ایران اسلامی کشور و حکومتی ولایی است و با سایر نظام‌های حاکمیتی جهان متفاوت است، بنابراین همه امور کشور باید زیر نظر ولایت فقیه و مقام معظم رهبری انجام شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را ابلاغ فرموده و این سیاست‌ها را حلال مشکلات اقتصادی کشور دانستند که البته تلاش ها در این زمینه در تمامی بخش‌ها در حد انتظار نبوده و همه باید در راستای تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی با جدیت حرکت کنند.

 

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت