یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۵۰:۰۸

سخنان سخیف ترامپ عمق دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران اسلامی را به نمایش گذاشت

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سخنان سخیف ترامپ عمق دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

سخنان سخیف ترامپ عمق دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران اسلامی را به نمایش گذاشت

وحوه شرعی

سخنان سخیف ترامپ عمق دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران اسلامی را به نمایش گذاشت

به نقل از تسنیم، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی دقایقی پیش در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یاد فداکاری و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم و برای خانواده معززشان از درگاه خداوند توفیق و سلامت مسئلت داریم.

وی افزود: آنچه این روزها قلب ما را به درد آورده و ما را به وعده‌های الهی امیدوار کرده سخنان سخیف ترامپ و رژیم صهیونیستی در سازمان مللی که جای صلح و رعایت حقوق است، سازمان ملل را به محلی برای توهین به ملت‌ها تبدیل کرده‌اند و از برجام گفته و نتانیاهو تایید کند، البته مقام معظم رهبری، فرمانده کل سپاه، رئیس جمهور همه پاسخ حرف‌های قرون وسطایی جاهلانه را داده است.

دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: عمق دشمنی آمریکایی‌ها را به نمایش گذاشت و آنچه علیه ملت بزرگ ایران در سرپرورانده است را به نمایش گذاشت و همین موضوع بود و دوراندیشی امام (ره) را در سال‌های پیش که فرمودند یک کار درست در حق ملت اگر آمریکایی‌ها داشتند همین قطع رابطه با ایران بود را نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به عهدشکنی آمریکایی‌ها در جریان برجام گفت: در برجام هم آمریکایی ها یک قدم جلو نگذاشته و همواره عهدشکنی کرده و تعهدات روی کاغذ را که خود امضا کرده‌اند را هم اجرا نکرده و بر آن پایبند نبوده‌اند و رفتار این جنایتکاران جز افزایش نفرت ملت‌های مسلمان و آزاده و ملت ایران به همراه ندارد و مردم ما به بصیرت و دوراندیشی امام (ره) درباره دشمنی دیرینه آمریکایی‌ها را به نمایش گذاشت.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها در طول تاریخ جنایات بسیاری از خود به ثبت و برجای گذاشته و در جریان تاریخ شاهد جنایات بسیاری از سوی این دولت استکباری و سردمداران همراه با این جنایتکار بوده‌ایم و سخنان سخیف سران این کشور چیزی جز افزایش نفرت ملت‌ها نسبت به این دولت به دنبال ندارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: هنوز شاهد جنایات متعدد آمریکایی‌ها در یمن و سوریه و کشورهای مظلوم دیگر هستیم که ماهیت پلید و جنایت پیشه این دولت را به نمایش گذاشته و سخنان سخیف و حرف‌های غیرمعقول و دروغ پردازی سردمداران آمریکا هرروز این جنایت پیشگی را نشان می‌دهد.

وی افزود: راه مقابله با این جنایات و کارشکنی و حیله‌ها افزایش توان، انسجام ملی و خودکفایی در کشور است تا بتوانیم در راستای سربلندی کشور با استقلال و عزت و سربلندی گام برداریم.

امام جمعه اراک بر ضرورت مجاهدت در راه رسیدن به عزت گفت: هیچ ملتی به عزت و سربلندی نمی رسد مگر با مجاهدت و فداکاری و تلاش که قطعا خواهیم توانست در این مسیر به خودکفایی، سربلندی و عزت برسیم.

نجف‌آبادی بیان کرد: اکنون که انقلاب در آستانه ورود به دهه چهارم خود قرار دارد باید دهه فداکاری، تلاش و مجاهدت بیشتر باشد و اینکه نگاهمان به غرب و خارج برای ساخت و توسعه زیرساخت‌ها باشد امری غلط است چراکه مگر این غربی‌ها بودند دستاوردهای هسته‌ای، موشکی و علمی را برای ما ایجاد کردند که اکنون انتظار از این غربیان داشته باشیم.

این مسئول بیان کرد: خود توانستیم به این قدرت دست یابیم باید امروز هم روی پای خود بایستیم چراکه دولت آمریکا دروغگو و حیله‌گر است و باید روی پای خود بایستیم و با اعتماد به جوانان و داشته‌های خود تا آخرین نفس در راه اعتلای انقلاب اسلامی بایستیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن ایام محرم ادامه داد: باید امسال ماه محرم و عزای حسینی را پرشورتر و با عظمت‌تر از گذشته برپا داریم و در راه تکریم شعائر حسینی با تمام وجود تلاش کنیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت