شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۵۲:۱۰

ستاد استانی بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی و المپیک 2020 توکیو در اراک تشکیل جلسه می‌دهد

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی وحرفه‌ای اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی از برگزاری دومین جلسه کمیته ستاد بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی و المپیک 2020 توکیو روز چهارشنبه 23 اسفندماه در محل اداره کل برگزار می‌شود.

با حضور ورزشکاران؛

ستاد استانی بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی و المپیک 2020 توکیو در اراک تشکیل جلسه می‌دهد

بازی‌های آسیایی جاکارتا

ستاد استانی بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی و المپیک 2020 توکیو در اراک تشکیل جلسه می‌دهد

ابوالفضل یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: دومین جلسه کمیته ستاد بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی و المپیک 2020 توکیو با حضور مدیرکل، معاون ورزشی، روسای هیات‌های ورزشی،  ملی‌پوشان و مربیان  تیم ملی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از سیاست‌های اداره کل توجه به بحث قهرمانی است و در همین راستا  کمیته ستاد بازی‌های آسیایی جاکارتا و المپیک 2020 توکیو در محل اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تشکیل شد که از کارهای مهم این کمیته بررسی کارشناسانه وضعیت ورزشکاران، مربیان و سرپرستان استان که شانس حضور در ترکیب تیم‌های ملی را دارد و شناسایی این افراد است.

یوسفی بیان داشت: برای ایجاد انگیزه در بین قهرمانان بعد از چندین سال آیین تجلیل از قهرمانان ورزش استان مرکزی برگزار شد و قهرمانان مورد حمایت اداره کل قرار گرفتند.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی تصریح کرد: از مهم‌ترین فعالیت‌ها برگزاری دوره‌های مشاوره‌ای قهرمانان با همکاری پایگاه قهرمانی استان بود که قهرمانان با حضور در پایگاه قهرمانی وضعیت جسمانی و توانایی خود را مورد ارزیابی قرار دادند.

وی ادامه داد: در ادامه با روسای هیات‌های ورزشی نشست تخصصی برگزار و در خصوص مسائل و مشکلات قهرمانان بحث و گفتگو شد.

به گفته وی دومین جلسه نیز با حضور ورزشکاران ملی‌پوش، مربیان ملی‌پوش، روسای هیات‌های ورزشی و حضور مدیرکل ورزش و جوانان برگزار می‌شود و ورزشکاران در این جلسه وضعیت اردوها، تمرینات و مشکلات خود را بیان خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت