جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۵:۴۴:۵۷

سایپایی‌های سابق علیه تیم فرکی

حضور دو بازیکن و دو مربی پیشین سایپا در جمع آبی پوشان، بازی روز چهارشنبه را جذاب تر از گذشته کرده است. استقلال هفته بیست و چهارم در ورزشگاه آزادی مهمان سایپا خواهد بود. این دیدار در حالی برگزار می شود که در اردوی استقلال افراد زیادی حضور دارند که در کارنامه آنها تجربه حضور […]

امروز

سایپایی‌های سابق علیه تیم فرکی

حضور دو بازیکن و دو مربی پیشین سایپا در جمع آبی پوشان، بازی روز چهارشنبه را جذاب تر از گذشته کرده است.

استقلال هفته بیست و چهارم در ورزشگاه آزادی مهمان سایپا خواهد بود. این دیدار در حالی برگزار می شود که در اردوی استقلال افراد زیادی حضور دارند که در کارنامه آنها تجربه حضور در سایپا دیده می شود. کاوه رضایی مهاجم اول و موثرترین بازیکن استقلال یک فصل و نیم در سایپا به میدان رفت و درخشش قابل قبولی در این تیم داشت.

همچنین جابر انصاری دیگر بازیکن گلزن که در دیدار رفت نیز موفق به گلزنی شده بود، تجربه حضور در سایپا را در کارنامه خود دارد.
سایپایی های استقلال اما به همین دو بازیکن محدود نمی شود. نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال و بهتاش فریبا مدیر فنی آبی پوشان پیش از این تجربه حضور روی نیمکت سایپا را به عنوان سرمربی در کارنامه خود دارند و با این تیم در مسابقات آسیایی نیز حضور پیدا کردند تا استقلالی های سایپا به چهار نفر افزایش یابد.
در ترکیب سایپا تنها یک بازیکن حضور دارد که پیش از این برای استقلال به میدان رفته است. محمدرضا سلیمانی که محصول تیم های پایه استقلال است، در لیگ چهاردهم دقایقی برای تیم امیر قلعه نویی به میدان رفت و در لیگ شانزدهم پس از نیم فصل حضور در راه آهن لیگ یکی، به سایپا پیوست تا تنها استقلالی سایپا باشد.

 

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت