جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۳۵:۱۵

ساوه قهرمان مسابقات کشتی آزاد چند جانبه شد

مسابقات چند جانبه کشتی آزاد در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان با قهرمانی تیم کشتی ساوه، نایب قهرمانی ماهدشت و سومی شهریار در ساوه پایان یافت.

ورزشی؛

ساوه قهرمان مسابقات کشتی آزاد چند جانبه شد

مسابقات چند جانبه کشتی آزاد جام زنده یاد رضا عابدین زاده روز جمعه با شرکت ۸۹ کشتی‌گیر در قالب ۶ تیم از ۵ استان کشور با انجام ۱۳۹ کشتی طی شش دوره در ساوه برگزار شد.

براساس این گزارش، در نهایت در وزن ۳۲ کیلوگرم حسین احمدی از ساوه، وزن ۴۱ کیلوگرم علی خریدی از ماهدشت، وزن ۴۵ کیلوگرم کیارش عزت آبادی از تهران، وزن ۴۸ کیلوگرم امیرمحمد میان محله از ساوه، وزن ۵۱ کیلوگرم امیررضا احدی از ماهدشت، وزن ۵۲ کیلوگرم جواد افتخاری از ماهدشت، وزن ۵۵ کیلوگرم امیرحسام محبی از سیرجان، وزن ۶۰ کیلوگرم عرفان پوری از ازنا، وزن ۶۸ کیلوگرم مسعود آسترکی از ازنا، وزن ۷۵ کیلوگرم صالح زارع از ساوه، وزن ۸۰ کیلوگرم فردین بهرام وند از ازنا، وزن ۸۵ کیلوگرم حسین دلاوری از ساوه و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم امیرحسین اصلانی از ماهدشت به ترتیب مقام های نخست را به دست آوردند.

براساس این گزارش، در رده بندی تیمی هم ساوه با کسب ۲۳۲ امتیاز مقام نخست را کسب کرد، ماهدشت با ۱۹۹ امتیاز نایب قهرمان شد و شهریار با ۱۸۸ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت