یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۴۸:۴۷

ساوه از امکانات زیربنایی مناسبی برخوردار نیست

فرماندار ساوه گفت: به دلیل عدم توجه به کارهای اساسی ساوه از امکانات زیربنایی مناسبی برخوردار نیست اگر ما این امکانات را در اختیار داشته باشیم می‌توانستیم مدیران شهر صنعتی را برای سکونت در این شهر جذب کنیم و باید به دنبال فراهم کردن زیرساخت‌ها باشیم.

فرماندار ساوه:

ساوه از امکانات زیربنایی مناسبی برخوردار نیست

 به نقل از خبرگزاری تسنیم ، محمد بهاروند صبح امروز در افتتاح طرح ساماندهی صنوف مزاحم در ساوه اظهار داشت: انتقال دادن صنوف مزاحم در ساوه نیازی است که تاکنون مغفول مانده و باید به آن توجه ویژه شود این در حالی است که امروزه در بیشتر شهر‌های بزرگ این اتفاق انجام شده است.

وی افزود: وجود واحد‌های صنفی اعم از جوشکاری‌ها، نجاری‌ها، نمایشگاه‌های اتومبیل، کابینت‌سازی‌ها، آهنگران، مکانیکی‌ها آلودگی صوتی و سد معبر را به دنبال دارد که با انتقال این صنوف می‌توان در ایجاد رونق اقتصادی برای صنوف زحمتکش، آسایش شهروندان و ارتقای سلامت جسمی و روحی را ایجاد کرد.

فرماندار ساوه تصریح کرد: از دیگر نیازهای مغفول مانده این شهر ورود وسائط نقلیه سنگین به درون شهر ساوه است این در حالی است که در بسیاری از شهرهای کشور با ایجاد کمربندی‌ها ورود خودروهای سنگین به‌درون شهر ممنوع شده اما مردم شهر ما همچنان با این مشکل درگیر هستند.

بهاروند بیان کرد: ما و مسئولان باید به دنبال کارهای اساسی ماندگار باشیم که در شهر نمود داشته که برای مثال می‌توان به احداث شهرک حمل‌ونقل که یکی از اقدامات خوب و ماندگار است اشاره کرد چون مردم شهر سال‌ها از پارک وسایل نقلیه سنگین درون شهر شکایت داشتند.

وی ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهم در حال انجام ساوه احداث کنارگذر غرب است که با بهره‌برداری از آن بسیاری از مشکلات شهر برطرف می‌شود چون ورود خودروهای سنگین به داخل شهر علاوه بر ایجاد آلودگی صوتی و هوا و آسیب به مبلمان شهری، خطرات زیادی را هم برای شهروندان به همراه دارد.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: امروز شهر ما به سبب توجه نکردن به کارهای اساسی، امکانات زیربنایی خوبی ندارد چون اگر ما این امکانات را در اختیار داشتیم می‌توانستیم مدیران شهر صنعتی را برای سکونت در ساوه جذب کنیم در نتیجه باید به فکر فراهم کردن زیرساخت‌ها باشیم.

بهاروند عنوان کرد: تلاش ما این است که با همکاری و حمایت شورای اسلامی شهر، شهرداری، اصناف، صنعت، معدن و تجارت و دیگر دستگاه‌ها در راستای رهایی مردم از این مشکل گامی موثر برداریم و خیابان‌های شهر را برای رفت‌ و آمد امن و با آرامش مردم آماده سازیم.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت