جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۵۵:۲۷

سامانه تهیه سوخت چاه های آب کشاورزی مجاز در استان مرکزی راه اندازی شد

معاون مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک تهیه سوخت چاه های آب کشاورزی دیزلی مجاز به صورت نمونه در این استان راه اندازی شد.

سامانه تهیه سوخت چاه های آب کشاورزی مجاز در استان مرکزی راه اندازی شد

چاه های آب کشاورزی

سامانه تهیه سوخت چاه های آب کشاورزی مجاز در استان مرکزی راه اندازی شد

جمشید خدادادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به وجود تعدادی چاه آب کشاورزی مجاز فاقد شبکه برق در استان مرکزی و سطح کشور و سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک امسال برای تامین سوخت این چاه ها به صورت نمونه در این استان راه اندازی و در صورت موفقیت در سایر استان های کشور راه اندازی می شود.
وی ادامه داد: متقاضیان چاه های آب کشاورزی که به صورت دیزلی اقدام به استحصال آب از این چاه ها می کنند می توانند با مراجعه به سامانه http://es.maj.ir ( سامانه پنجره واحد کشاورزی ) ثبت نام و برای تهیه سوخت اقدام کنند.
معاون مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این سامانه با سامانه ثبت احوال، سامانه ساما (سامانه آب منطقه ای) و سامانه تجارت آسان مرتبط است، همه دارندگان چاه آب دیزلی و موتور پمپ باید قبل از مراجعه به سامانه پنجره واحد اطلاعات خود را در سامانه ساما کامل ثبت و سپس برای ثبت نام دریافت سوخت به این سامانه مراجعه کنند.
هم اکنون حدود 2 هزار و 500 چاه آب کشاورزی مجاز دارای موتور دیزلی در استان مرکزی وجود دارد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت