یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۵:۴۳:۴۷

ساماندهی منابع در مدیریت بحران ازسوی دستگاه ها مورد توجه قرارگیرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ساماندهی منابع موجود در مدیریت بحران از سوی دستگاه های مسئول و مرتبط بایستی مورد توجه قرار گیرد تا در این حوزه بتوانیم به بهترین نحو عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ساماندهی منابع در مدیریت بحران ازسوی دستگاه ها مورد توجه قرارگیرد

سوء‌استفاده

به نقل از خبرگزاری مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در اراک با اشاره به زلزله اخیر استان کرمانشاه و کمک رسانی به مردم این منطقه، اظهار داشت: با توجه به اینکه مرحله بحران پشت سر گذاشته شده و اکنون زمان مدیریت فرا رسیده باید اقدامات و برنامه های کمک رسانی به این هموطنان را اولویت بندی کنیم.

وی افزود: هماهنگی های لازم در این زمینه باید انجام شود، اگر تصمیم داریم تجهیزاتی به این مناطق ارسال کنیم باید متناسب با نیاز منطقه صورت گیرد تا کمک ها هدر نرود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: همچنین مسئولان بازسازی و احداث مناطق تخریب شده باید نهایت دقت خود را به کار گیرند تا بازسازی و نوسازی اصولی صورت پذیرد و مجددا شاهد بروز تخریب هایی تا این سطح در مواقع زمین لرزه نباشیم.

امام جمعه اراک عنوان کرد: از سوی دیگر به طور کلی بایستی ایمن سازی بناهای جدید و مقاوم سازی بافت های فرسوده شهری و روستایی کشور در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد چراکه بسیاری از نقاط زلزله خیز هستند.

دری نجف آبادی در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان ساخت: یکی از عرصه های که در حال حاضر دشمن از آن برای آسیب زدن به فرهنگ نظام اسلامی بهره می گیرد، فضای مجازی است و در این رابطه دستگاه های فرهنگی باید تمهیدات ویژه بیاندیشند.

وی تصریح کرد: چنانچه فضای مجازی به عنوان عرصه جولان دشمن مورد مدیریت و ساماندهی قرار نگیرد، قطعا آسیب های بسیاری را برای جامعه ما به دنبال خواهد داشت و هدف دشمن نیز همین مساله است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ازجمله وظایف اصلی مدیران دستگاه ها و نهادهای فرهنگی در شرایط کنونی، صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب می باشد، چرا که هویت اسلامی و انقلابی برای ما اقتدارآفرین و عزت بخش است و باید همواره آن را حفظ کنیم.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت