دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۲۱:۱۰

سارق کابل‌های برق اماکن دولتی در شازند دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شازند از دستگیری سارق سابقه دار کابل‌های برق اماکن دولتی در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند:

سارق کابل‌های برق اماکن دولتی در شازند دستگیر شد

دستگیر

به گزارش پیک راستان به تقل از مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، عبدالرضا جودکی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل‌های برق اماکن دولتی در شهرستان شازند، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. وی بیان کرد: سرانجام با انجام اقدامات فنی و تخصصی فراگیر، مخفیگاه سارق مورد نظر شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد. فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان با اشاره به اعتراف سارق مذکور به ۴ فقره سرقت کابل برق از اماکن دولتی در این شهرستان افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سال گذشته نیز فرمانده انتظامی شازند اظهار نموده بود:

در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل برق و تخریب خطوط انتقال هوایی و تجهیزات مخابراتی در شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه از شناسایی ۲ سارق سابقه دار و حرفه‌ای در مراحل تحقیقات مأموران پلیس آگاهی شهرستان شازند خبر داد و بیان داشت: در عملیاتی غافلگیرانه هر ۲ سارق دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق و تجهیزات مخابراتی با همکاری یک نفر مالخر در شهرستان شازند اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستگیری مالخر در عملیاتی جداگانه اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت