دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۸:۰۶:۲۶

سارقان سابقه‌دار مسلح در عمليات پليس زرنديه دستگیر شدند/ کشف ۲۵ تن كود شيميايي قاچاق در شازند

در ۲۴ ساعت گذشته به تلاش مأمورین نیروی انتظامی مجموعه‌ای از باندهای قاچاق و سرقت در حوزه‌های مختلف در استان مرکزی دستگیر شدند.

اقدامات ۲۴ ساعت گذشته نیروی انتظامی استان مرکزی

سارقان سابقه‌دار مسلح در عمليات پليس زرنديه دستگیر شدند/ کشف ۲۵ تن كود شيميايي قاچاق در شازند

 در ۲۴ ساعت گذشته به تلاش مأمورین نیروی انتظامی مجموعه‌ای از باندهای قاچاق و سرقت در حوزه‌های مختلف در استان مرکزی دستگیر شدند.

طرح پاک‌سازی نقاط آلوده در اراک اجرا شد / دستگیری ۴۱ نفر

در اجراي طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خيز شهرستان اراک، ۴۱ نفر به علت ارتکاب به جرائم مختلف دستگیر شدند.

سرهنگ” امیر مختاری” فرمانده انتظامی شهرستان اراک در تشریح جزئیات این خبر گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان اراک با كارشناسي و احصاء مناطق جرم خيز ، با بهره‌گیری از توان تجهيزاتي پليس به مرحله اجرا گذاشته شد..

وي ادامه داد: در اين طرح برخورد قاطع با سارقان، معتادان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، مزاحمان نواميس مردم، اراذل‌واوباش و … در دستور كار قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود: در این طرح تعداد ۴۱ نفر به علت ارتكاب جرائم مختلف دستگير و ۸ دستگاه موتورسیکلت و ۱۶ دستگاه خودروي متخلف توقيف ، مقاديري انواع مواد مخدر و ۱۲ فقره سرقت کشف شد.

وي در پايان از شهروندان گفت: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت گزارش‌ها و اطلاعات شهروندان است و همچنین شهروندان می‌توانند در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۷ هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت از نوع عملکرد کارکنان ناجا را مطرح و پیگیری کنند.

دستگيري سارقان سابقه‌دار مسلح در عمليات پليس زرنديه

جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان زرنديه از دستگيري ۴ سارق سابقه‌دار مسلح در عمليات مأموران كلانتري ۱۳ اين شهرستان خبر داد و گفت: از سارقان، دوقبضه سلاح گرم، يك دستگاه خودرو و ۵ پلاك خودروي سرقت شده كشف شد و آنان به ۵ فقره سرقت موبايل در تهران نيز اعتراف كردند.

سرهنگ “مهدي مهدويان” دراین‌باره گفت: تيمي از مأموران گشت انتظامي كلانتري ۱۳ شهرستان دریکی از محورهاي مواصلاتي به يك دستگاه خودروي سواري پرايد مظنون شدند و در استعلام انجام‌شده، مشخص شد كه اين خودرو از شهرستان “اسلام‌آباد” سرقت شده است.

وي ادامه داد: با برنامه‌ریزی عملياتي پليس، خودرو با ۴ سرنشين آن متوقف شد و در بازرسي از آن ۲ قبضه كلت به همراه تعدادي تير جنگي و تعدادي اقلام ممنوعه ديگر و تعداد۴ پلاك خودرو كه از شهرستان اسلام‌شهر سرقت شده بود، كشف شد.

اين مقام انتظامي اضافه كرد: با دستگيري سرنشينان خودرو و انتقال آنان به يگان انتظامي و در بررسي سوابق آنان مشخص شد كه هر چهار نفر آنان، از سارقان سابقه‌دار می‌باشند.

سرهنگ مهدويان تصريح كرد: در تكميل تحقيقات مأموران انتظامي، دستگیرشدگان به ۵ فقره سرقت موبايل در محدوده غرب تهران نيز اعتراف كردند.

وي خاطرنشان كرد: متهمان اين پرونده براي برخورد قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

کشف ۲۵ تن كود شيميايي قاچاق در شازند

در عمليات مأموران كلانتري ۱۱ شهرستان شازند، ۲۵ تن كود شيميايي قاچاق از يك دستگاه خودروي كاميون كشف شد.

سرهنگ “محمدعقيل سلگي” فرمانده انتظامي شهرستان شازند در اين باره گفت: در تداوم طرح هاي عملياتي پليس، روز گذشته مأموران كلانتري ۱۱ شهرستان، از تردد يك دستگاه كاميون حامل كالاي قاچاق در يكي از محله هاي شهرستان مطلع شدند.

وي افزود: با اعزام تيمي از مأموران كلانتري به محل، خودروي كاميون كه در حال تخليه بار بود، شناسايي شد و در بررسي اسناد و مدارک راننده، مشخص شد كه بار خودرو ۲۵ تن كود شيميايي قاچاق است.

وي ارزش اين محموله قاچاق را ۴۰۰ ميليون ريال عنوان كرد و افزود: در اين عمليات راننده خودرو دستگير و براي برخورد قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

قدرداني يك شهروند از تلاش و صحت عمل پليس درصحنه تصادف

شهروندي كه دریکی از محورهاي مواصلاتي شهرستان دليجان دچار سانحه رانندگي شده بود، در تماس با سامانه تلفني ۱۹۷ از تلاش‌ها و صحت عمل مأموران انتظامي پاسگاه دودهك اين شهرستان قدرداني كرد.

اين شهروند در تماس با سامانه تلفني ۱۹۷ دفتر نظارت همگاني بازرسي فرماندهي انتظامي استان اين چنين بيان كرد:

«سلام، خودروي من در چند روز پيش در محور دودهك به سمت سلفچگان روبروي شهرك صنعتي شهرستان دليجان واژگون شد كه در اين حادثه سه نفر از مأموران پاسگاه انتظامي دودهك به سر صحنه مراجعه كردند و خيلي براي بنده زحمت كشيدند.

در اين حادثه ۴ عدد گوشي تلفن همراه سرنشينان خودرو، مدارك خودرو، مقداري طلا شامل يك جفت گوشواره و گردنبند طلا و مقداري لوازم شخصي و عابر بانك به بيرون پرتاب‌شده بود كه مأموران گشت انتظامي پاسگاه دودهك زحمت كشيدند و آن‌ها را براي من در اطراف خودرو پيدا كردند. خواستم از این احساس مسئوليت مأموران وظیفه‌شناس تقدير تشكر كنم.»

شهروندان می‌توانند در كليه ساعات شبانه‌روز از طريق تماس با سامانه تلفني ۱۹۷، هرگونه انتقاد، پيشنهاد، شكايات از عملكرد كاركنان انتظامي را به‌راحتی با مسئولان انتظامي در ميان بگذارند و در صورت تمايل در کوتاه‌ترین زمان ممكن نتيجه بررسی‌های انجام‌شده نسبت به تماس تلفني خود را دريافت كنند.

سارق سابقه‌دار در عمليات پليس شهرستان خمين دستگیر شد

سارق حرفه‌ای پس از دستگیري در عمليات پليس شهرستان خمین به ۴ فقره سرقت در روستاي گلدشت این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ “عزیز عزیزی” فرمانده انتظامی شهرستان خمین در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در روستاي گلدشت شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان، در دستور کار مأموران انتظامي قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با آغاز تحقيقات تخصصي پليس، سرنخ‌هایی از سارقی سابقه‌دار در این زمینه به دست آمد و مشخصات متهم به‌تمامی تيم هاي گشت انتظامي اعلام شد.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: سرانجام روز گذشته تيمي از مأموران انتظامی پاسگاه گلدشت شهرستان در هنگام گشت زنی به فردی با مشخصات فرد تحت تعقيب برخورد كردند كه با مراقبت هاي نامحسوس انجام شده، متهم در حال سرقت در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به منظور تحقیقات بیشتر به یگان مربوطه منتقل شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اعتراف متهم به ۴ فقره سرقت منزل در يكي از روستاهاي شهرستان خمین افزود: سارق دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت