یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۵:۳۲:۲۱

سارقان و خرده‌فروشان موادمخدر در عملیات پلیس استان مرکزی دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: روز گذشته ۲۰ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۱۶ نفر سارق دستگیر و ۳۲ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

سارقان و خرده‌فروشان موادمخدر در عملیات پلیس استان مرکزی دستگیر شدند

خرده‌فروشان موادمخدر

سارقان و خرده‌فروشان موادمخدر در عملیات پلیس استان مرکزی دستگیر شدند

به نقل از تسنیم، سرهنگ یوسف سپهوند ظهر امروزدر قرارگاه نوروزی امام علی(ع) فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به شعار نوروزی پلیس با عنوان “آرامش بهاری با نظم و امنیت” اظهار داشت: قانونمندی یکی از مهم ترین مبانی پیشگیری از وقوع آسیب و جرم و از ارکان نظم اجتماعی است که نیروی انتظامی با انتخاب این شعار سعی در همراهی هر چه بیشتر شهروندان در توسعه امنیت اجتماعی دارد.

وی افزود: قانون به معنای حرمت نهادن عموم جامعه به حقوق فردی و اجتماعی یکدیگر است که در حوزه امنیت اجتماعی به ویژه رانندگی باید این فرهنگ بیش از پیش گسترش یابد و به منظور تحقق آرامش بهاری این موضوع مورد توجه و تاکید شهروندان و مسافران نوروزی باشد.

سپهوند با اشاره به اجرای برنامه های پیشگیرانه در استان و در اجرای طرح نوروزی پلیس گفت: شهروندان در یک جامعه حق دارند در فضایی امن و به دور از هر گونه آسیب و ناهنجاری زندگی کنند که در کنار اقدامات دستگاه‌ها و سازمان‌ها، توجه به مسئولیت‌های شهروندی نیز از نکاتی است که باید از سوی مردم مورد توجه قرار گیرد و امید است در آغاز سال جدید این نگاه، در همه برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های اجتماعی در اولویت قرار گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی به عملیات‌های روز گذشته پلیس در سطح استان مرکزی اشاره کرد و گفت: در تداوم این طرح‌های عملیاتی روز گذشته 20 نفر خرده فروش مواد مخدر و 16 نفر سارق دستگیر و 32 فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

وی ادامه داد: در برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده، طرح‌های عملیاتی ویژه تعطیلات نوروز با تمام توان اجرایی پلیس استان در حال انجام بوده و شهروندان می‌توانند در تمام  ساعات شبانه روز در تماس با شماره تلفن 110، نسبت به ارائه گزارش‌ها و موارد مشکوک به پلیس اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت