یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۲۹:۲۰

زیرساخت آموزشی و درمانی شهرستان ساوه نیازمند گسترش است

استاندار مرکزی گفت: با توجه به افزایش جمعیت شهرستان ساوه و صنعتی بودن آن، زیرساخت آموزشی و درمانی در این شهرستان بایستی افزایش یابد و این مهم در اولویت قرار گیرد.

استاندار مرکزی:

زیرساخت آموزشی و درمانی شهرستان ساوه نیازمند گسترش است

مشکلات صنعتی

 به نقل از خبرگزاری مهر؛ سیدعلی آقازاده روز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان ساوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان ساوه نیازمند افزایش فضا و خدمات آموزشی و درمانی است و علاوه بر آن فضاهای ورزشی نیز در این شهرستان باید گسترش یابد.

استاندار مرکزی افزود: در حال حاضر تعدادی از واحدهای صنعتی استان با مشکل کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش روبرو هستند که در این رابطه پیگیری رفع مشکل آنها از طریق پرداخت تسهیلات و جلب نظر مساعد بانک های عامل به منظور اعطای تسهیلات به این واحدهای صنعتی در دستور کار است.

آقازاده بیان کرد: علاوه بر رفع مشکل نقدینگی، واحدهای صنعتی استان مرکزی باید در مسیر کیفی سازی محصولات تولیدی و تلاش برای جذب بازار جهانی و افزایش صادرات گام های جدی بردارند که البته این مهم نیازمند همکاری و مساعدت دستگاه های مرتبط نیز هست تا فرآیندها تسهیل و تسریع شود.

وی خاطرنشان ساخت: مقرر است وزیر صنعت به زودی سفری به استان مرکزی داشته باشد که تلاش خواهیم کرد حداکثر حمایت از واحدهای صنعتی استان را به منظور رفع مشکلات آنها در این سفر جذب کنیم تا تولید و صنعت در استان روی ریل رونق قرار گیرد چراکه به این ترتیب مشکل اشتغال نیز تا حدود زیادی رفع می شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: البته اینگونه نیست که از مسائل فرهنگی و اجتماعی استان غفلت شود و قطعا در کنار رفع مشکلات اقتصاد و صنعت استان، در زمینه های اجتماعی و فرهنگی نیز برنامه ریزی خواهیم داشت تا حتی الامکان نرخ آسیب های اجتماعی در استان کاهش یابد، البته نباید از نظر دور داشت که بسیاری از آسیب های جامعه به سبب وجود مشکلات اقتصادی است.

آقازاده ادامه داد: از دیگر برنامه هایی که در استان مدنظر قرار دارد، راه اندازی اتاق فکر در مباحث مختلف با حضور صاحب نظران و نخبگان و همچنین بهره گیری از بانوان در سمت های مدیریتی است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت