یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۵۴:۱۹

زیرساخت‌های استاندارد و با کیفیت درمانی سرمایه استان مرکزی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه زیرساخت‌های استاندارد و با کیفیت درمانی سرمایه استان مرکزی است گفت: راهبری اعتبارات باید با اولویت پیشگیری بر درمان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

زیرساخت‌های استاندارد و با کیفیت درمانی سرمایه استان مرکزی است

انقلاب

زیرساخت‌های استاندارد و با کیفیت درمانی سرمایه استان مرکزی است

به نقل از تسنیم، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امشب در آیین عملیات اجرایی ساختمان جایگزین بیمارستان آیت الله طالقانی اظهار داشت: سلامت از نیازهای پایه مردم است و تقویت زیرساخت‌های درمانی با نگاهی آینده‌نگر در این استان ضروری است.

وی افزود: زیرساخت‌های استاندارد و با کیفیت درمانی سرمایه استان مرکزی است و حوزه عمرانی سلامت باید به گونه‌ای طراحی شود که توان پاسخگوی به نیازهای مردم را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: تکیه بر نهضت پیشگیری از بیماری‌ها و اصلاح الگوی زیستی و تغذیه‌ای مردم از تکالیف مهم حوزه سلامت است و راهبری اعتبارات در این بخش باید با اولویت پیشگیری بر درمان باشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد:  بیماری‌های سخت درمان به دلیل هزینه‌های بالا، فشار زیادی را به دولت و خانواده‌ها می‌آورد و سوق دادن خیران برای مشارکت در تقویت زیرساخت‌های درمانی این بیماران ضروری است.

وی ادامه داد: نیاز است مسئولان، نهادهای دولتی و عمومی و خیران در مقوله بهبود و ارتقای سلامت جامعه مسئولیت‌پذیر باشند و همکاری لازم را در این بخش به عمل آورند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت