دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۲۱:۱۷

زمین ۴۸۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان مرکزی تامین شد

معاون اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: زمین ۴۸۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد حمایتی از سوی راه و شهرسازی استان تامین شد.

معاون اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان :

زمین ۴۸۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان مرکزی تامین شد

«عدالت بهرامی» روز شنبه افزود: یک هزار واحد مسکونی در استان مرکزی با همکاری کمیته امداد کشوری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی ساخته خواهد شد که ۸۰۰ واحد در شهر و ۲۰۰ واحد آن در روستاهای استان پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: تامین زمین یک هزار واحد مسکونی کمیته امداد برعهده استانداری مرکزی است که جانمایی ۴۸۰ واحدآن توسط راه وشهرسازی استان انجام شده است.

معاون اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: ۲۶۲ میلیارد ریال اعتبار اولیه برای ساخت این واحدهای مسکونی پیش‌بینی شده که ۵۰ درصد آن را سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و ۵۰ درصد دیگر را کمیته امداد کشور تامین خواهد کرد.

بهرامی افزود:  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مجوز ساخت واحدهای روستایی را صادر و در این مهم مشارکت دارد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان مرکزی خرید ۶۰ واحد مسکونی را نیز برای مددجویان زیرپوشش خود را در سال جاری در دستور کار دارد، اظهار داشت: ساخت ۹۱۷ واحد مسکونی و تعمیر ۲ هزار و ۳۳ واحد نیز توسط این نهاد حمایتی سال گذشته انجام شد.

۸۸ هزار و۷۷۶ نفر در قالب ۴۸ هزار و ۴۶۶ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت